港女食飯 $100 要未婚夫結帳 網民:絕對係佢計較

| 柔之拔 | 01-09-2018 16:23 | |
港女食飯 $100 要未婚夫結帳 網民:絕對係佢計較

拍拖結婚是咪要門當戶對?與港女拍拖,係愛定情趣?網民「小叔叔」日前在 LIHKG討論區 發帖,題為「未婚妻話我計較」。月入 $8 萬的巴打,發帖分享與未婚妻之間的一些問題。他表示與月入 $1.5 萬的港女,已到達談婚論嫁的階段;平日食嘅住嘅,買樓都係巴打完全負責,然而這晚的一餐飯,巴打要求未婚妻付款,港女居然直指巴打計較!公平咩?

樓主在帖子表示:「話說今日放假,佢返工,約左同佢食飯。我一坐底,佢話有冇卡叫我比。我話我陪你食,你比啦。」

「佢就惱,話我計較!」嘩!港女嚟料,嫌男友計較。

【精選消息】

樓主認真分析:「我同佢講,買樓既錢係我儲,我一蚊都冇問你!平時係我到住呀食呀,全部我比!你做野長過我 ,連儲起個五萬都借比親戚話買樓!我做兩年野,一年比左屋企做投資,一年既就比哂求婚用,結婚用 ,銀行得返萬幾!」

嘩,講到攤牌咁嘅樣!

樓主撻著:「食餐飯 100 蚊都唔使,話我同佢計較!佢話多謝我,話係我教識佢咩叫計較!我話如果係咁,你放我走!我相信我搵到個更好,我都祝佢搵個到更好!」

樓主最後拋下一句:「係未我小氣?」




【精選消息】

截稿前,帖子贏得 1,689 個正評,35 個負評。網民熱烈討論,究竟是港女有問題,抑或巴打小氣?有網民同病相憐:「唔係,絕對係佢計較!同你個 case 好似,我 EX 又係咁!同佢出左成日街洗左幾舊水,食糖水差廿蚊費事找散張大紙叫佢俾,佢又話我計較!我小 _ 佢話首期、裝修、傢私又係我一個俾哂;出街玩、食飯又係我俾哂,依家叫你出廿蚊都話計較,on_9!唔飛佢唔係男人!」(文字經過處理)

「佢冇咩_慾」

另有網民表示:「我有比你_架!」(文字經過處理)樓主平反:「佢冇咩_慾 其實靠我自己打丁黎解決!」(文字經過處理)

「嫌你窮」

有網民向錢看:「嫌你窮、飛啦!」樓主解釋:「我一個月,收入 8 萬左右。佢一個月萬五。點都係我嫌佢啦!唔係想買樓同結婚,其實好自在!」

「價值觀完全唔同」

有網民勸喻:「心情唔好 語氣重咗姐 小事!都結婚啦 !」樓主似乎猶疑:「我次次搵佢食飯都嘈,出街都嘈,大家價值觀好似完全唔同。我今日放假,依家自己坐公園飲酒。唔知點行落去……」

【精選消息】

其它網民留言,節錄如下:

  • 樓主點解咁勁 可以忍佢忍到呢個時候 定係佢覺得就快結婚 所以食硬你? 睇落樓主都幾好條件 分手嘅話 未婚妻應該驚過你 
  • 其實好難行落去 2 個人價值觀唔同會成日嘈 佢唔明真正斤斤計較既人係佢 咩都覺得係你錯 得 2 個方法 1. 飛左佢,做返個男人 2. 叫佢唔好返工,你養埋佢 但係地你心入面有條刺,唔知可以行到幾遠
  • 月入 80K _咩女唔得呀 你女朋友有寶?(文字經過處理)
  • 唔係諗住結個婚, 個人就會叮一聲完全唔同左呀? 太高估自己同結婚呢個儀式啦 今日唔解決, 唔通第時結左婚先解決會好 d 咩?

 

Source:LIHKG討論區

Page 1 of 13