網民激讚!暴雨下少年撐傘來回接送老弱婦孺

| Siu Yeung | 27-08-2018 15:04 | |
網民激讚!暴雨下少年撐傘來回接送老弱婦孺

昨晚香港突然下大雨,天文台更一度發出紅色暴雨警告,好些巿民都沒有帶雨傘,顯得非常狼狽。在 facebook 將軍澳群組,有網民拍下暖心的一幕,一名大概 10 多歲的少年用自己的傘子,不斷來回接送老弱婦孺到有瓦遮頭的地方避雨。帖子發布以後,隨即獲不少網民激讚。

【動漫玩具】

【網絡熱話】

發帖的網民表當時在避雨,剛好目睹少年善行:「啱啱路過海悅豪園惠康,突然落起大雨,見到依個睇落十幾歲既藍衫男仔,揸住把彩虹遮,係咁走嚟走去遮啲老弱婦孺去有瓦遮頭既地方,見佢走咗至少四五轉,超有心。」後來樓主補充,之後在隧道附近,發現同一名少年「由文曲里方向遮住一大一小過嚟,然後遮到去單車館。」有街坊認出該名少年,表示:「好多謝佢呀,佢小六升中一,好難得有咁熱心嘅年輕人。佢係惠康門口等人,時間未到所以周圍問人需唔需要遮。」

帖子發布以後,更有曾受少年幫助的人表示:「佢遮我哋去單車館橋底,佢自己都濕哂,堅有心。」至於其他網亦幾乎一致讚好:「有家教! 父母應該驕傲」、「把遮沒有關愛兩字,關愛係發自内心的」、「好人好事,值得分享和讚頌」等。

Source:將軍澳

Page 1 of 14