小童零食店扯爛包裝一地餅乾!怪獸家長掃入貨架底不願賠償

| Siu Yeung | 23-08-2018 18:04 | |
小童零食店扯爛包裝一地餅乾!怪獸家長掃入貨架底不願賠償

怪獸家長和頑皮小孩,哪個更令人頭痛呢?如果同時出現,應該更可怕吧?稍早前,facebook 專頁「西客之道 HIspitality」便分享了一位網民的投稿,一位頑童多手扯爛了零食店的餅乾包裝,家長竟然將餅乾掃入貨架底,之後更不願賠償,向店員表示:「小朋友多手啫,唔好咁計較。」帖子隨即惹來網民熱議,指責這對父母毫無責任感。

早前,有在零食店工作的網民投稿,指有一家人來到店舖,當中的小朋友對長形包裝的餅乾非常好奇,繼而不斷拉扯。「點知一扯,成條散哂,跌到成地都係餅,呢對男女仲以為用掃落個架下邊就冇人知,咪以為阿姐我盲啦。」

【生活情報】

【網絡熱話】

之後父母埋單,店員表示需要賠償餅乾,最初父母撒賴,稱不是他們扯爛,後來見店員清晰講出事件,母親唯有表示小朋友多手而已,叫店員不要計較。店員回覆:「小朋友又點先,一句小朋友唔通可以連舖拆埋?唔想畀錢就睇住小朋友唔該。」不料該名母親繼續撒賴,稱不會購買任何零食。店員再回覆:「你呢袋零食可以唔要,但係條餅就一定要賠。」最後該名父親還是付款買了東西並作出賠償,臨走還不忘帶走餅乾的「屍骸」。

至於網民方面,都紛紛指責這對父母:「唔怪細路無人性,只怪老豆老母唔盡責」、「唔賠報警添啊!」、「好多老豆老母都係唔會睇住啲細路,諗住個員工同佢睇埋」、「小朋友無家教當然要家長負責,父母賠錢好應該喎」、「呢啲人真係唔好生仔啦唔該」、「香港地,做服務性行業既你就會知道,西客何其多,就得一個,就唔到十個」等。

Source:西客之道 HIspitality
註:本文相片僅為參考圖片,與本文提及的事件無關。

相關文章

Page 1 of 11