港鐵可用 Apple Pay 入閘?網民:八達通之沒落

| shiuhk | 20-08-2018 16:48 | |
港鐵可用 Apple Pay 入閘?網民:八達通之沒落

電子支付愈趨普及,所以港鐵近來都打算想玩高科技入閘。早前港鐵就承諾會開通手機二維碼(QR Code)入閘服務,明顯是為支付寶、微信支付等 App 鋪路,引起社會討論。可能因爲這樣,港鐵就在招標文件關於閘機、售票機的部分,提及了應接納「非接觸式 EMV 卡」,代表以後大家亦有機會用信用卡、Apple Pay 等,也都能「嘟」入閘。

港鐵在上月推出的資格預審招標公告中,指出預計需要用至少 3 億全面更換現時共 1500 台自動入閘機及 420 台售票機,並升級 500 台入閘機。而新閘機除了現時的八達通、車票,以及早前提及的 QR Code 以外,更首次提及「應接納非接觸式 EMV 卡」,如信用卡、Apple Pay、Google Pay 等。現時獲認可的 EMV 信用卡有 VISA、Mastercard、銀聯卡、美國運通等。如日後真的成事,大家就免去增值的麻煩,直接一「嘟」即入閘,預計最快 2020 年開通。

【熱門報道】

【熱門報道】

【熱門報道】

然而日後若港鐵支援信用卡入閘,那八達通不就有機會沒落?不少網民就留言提出各種猜測、意見:「唔想睇到一間本土公司(八達通)沒落同支付寶坐大」、「齋畀支付寶嘅話我就諗港鐵都驚冇人用」、「大陸都用 APPLE PAY,你夠膽唔跟咩」、「終於進取下啦」、「如果 visa/master 出到 nfc 地鐵入閘八達通都未出,等收_啦」、「希望可以逼到八達通 support 埋 Apple Pay」、「落後左 5 年」、「只有八達通 support 月票,八達通一樣唔會死」、「APPLE WATCH 比錢不是夢」、「信用咭比錢張月結單咪長到...」大家又覺得如何?

港鐵可用 Apple Pay 入閘?網民:八達通之沒落

Source:HKET、Lihkg

Page 1 of 14