網民熱論開舖做老闆慘過打工!停業休息要入紙申請?

| Hin | 17-08-2018 18:21 | |
網民熱論開舖做老闆慘過打工!停業休息要入紙申請?

經常話打工仔出份糧,有一半係用來受老闆氣。唔想受氣,不如創業自己做老闆,但原來做老闆都唔好受,分分鐘慘過打工,皆因唔想開舖休息一下,都要入紙申請,唔申請就休息,更有可能被罰款或終止租約!

在連登討論區中,有網民 post 出一張相片,上面是一張良景市集的商戶警告信,警告信中表示職員發現店舖無故關門停業,而違反租約協定,更表示「商戶」要停業休息的話,就必需要一星期前向「本公司」申請及批准,假如再發現違返的話,可罰款 $1,500 或終止租約。

【精選消息】

【精選消息】

翻查資料,良景市集是屬於領展旗下的街市,而相中通告的發出者則是建華(街市)管理有限公司。以為開間舖就可以做老闆,原來連休息都要得到的批准,看來邊個是老闆,真是一望就知!難怪網民 post 這張相是留言道:「係咪我未見過世面,而家租戶休息都要一星期前同業主申請。」部分網民就留言「領展啲 X 場都係咁,衰 X 過做奴隸」、「租間鋪做老細想休息都要申請」。更有網民笑言問句「有幾多日 AL(Annual Leave)?」、「就嚟連東主有喜停開一天都唔得」、「完美演繹邊個先係老闆」。

之不過,也有網民認為管理公司的做法正確,更指出「商場果 d 唔開門係要罰錢架」、「鋪頭唔開會影響人流,其實好多商場都有」。

部分網民留言

「而家先知?領展啲 X 場都係咁,衰 X 過做奴隸」

「完美演繹邊個先係老闆」

「租間鋪做老細想休息都要申請」

「都好 X on X 下,做老細就係想幾時開工就開工,唔開工都係自己損失,你業主收左錢就冇得理佢開唔開工啦」

「下,租你舖,我租左準時交租,唔係做違法野,關你 X 事」

「認真 cls,香港幾時變到咁悲哀」

「知唔知宜家香港既租務市場好多 X 街野其實都係 the link 做先,之後先到其他公司仿傚,十幾年前既新 X 基 D 租務合約成 6X 頁都無 E D 要預先申請唔開工既條款」

「係商場業主眼中,你只係租戶,理得你係老細定員工」

「商場果 d 唔開們係要罰錢架」

「白痴,你商場做民生嘢,突然有一日唔開其實會影響到附近住戶生活,需要預先申請有咩唔啱?又唔係話唔俾你休息」

「唔講領展,世界上所有商場管理者都有呢類規距,如果唔係個個突然唔開鋪咁仲得了?商場緊張人流、商家生意,在商言商啫」

「鋪頭唔開會影響人流」

「其實好多商場都有」

網民熱論開舖做老闆慘過打工!停業休息要入紙申請?

Source:lihkg

Page 1 of 12