巴打劣評母親衛生常識差!飯煲齋浸唔洗雪櫃餸疊餸

| Siu Yeung | 15-08-2018 17:14 | |
巴打劣評母親衛生常識差!飯煲齋浸唔洗雪櫃餸疊餸

大家平時在家吃剩的飯餸會如何處理呢?稍早前在連登討論區吹水台,便有巴打劣評自己母親衛生常識非常差,經常沒有妥善處理好吃剩的食物,並拍下相片列舉多個例子,包括吃剩的薄餅求其用扇蓋着、雪櫃內的餸菜一個疊一個兼不用保鮮紙、電飯煲只浸水又不洗發出酸臭味等。帖子發布以後,不少人都有共鳴,原來許多阿媽都有類似的習慣。

早前有巴打發帖,問:「有冇人呀媽衛生常識差到_街?」,並立即舉出多個子,第一張相片只是一把扇,蓋着吃剩的薄餅。「唔知好嬲定好食,把扇直接掂到啲野食,整污糟啲野食之餘,食物啲油又整污糟把扇。」第二個例子則是雪櫃餸疊餸,「成日直接疊住啲野食,又唔用保鮮紙,碟底掂完枱面又掂下面嘅食物」。

【網絡熱話】

【生活情報】

第三個例子則是電飯煲,「最忟係呢樣,有時煮完飯會浸水 (易洗啲),然後放返落電飯煲蓋,幾日唔洗,幾日後我打開電飯煲發現有陣酸臭味。」而最近一個例子還有:「今日新招式,話說我話完佢,話屋企有曱甴,唔好再就咁放食物係枱面,要包保鮮紙……。我估佢懶,就直接將半個橙向下放。」

巴打劣評母親衛生常識差!飯煲齋浸唔洗雪櫃餸疊餸
巴打列舉了多個例子,說明自己母親的衛生常很差。

網民看到帖子後,幾乎一致「好評」,留言包括:「你阿媽咁似 d 00 後」、「一路睇一路笑」、「極品老母」、「仲衰 / 懶過麻甩佬」、「養樓主你咁多年都唔出事算好嘢」、「好勁,應該後生係 mk 妹嚟」、「伯母一定好靚,世伯先可以忍咁耐」。

另外亦有不少人有類似情況:「入嚟想話家母都係咁,入嚟睇兩睇又覺得唔係咁差」、「地拖塞入馬桶一齊洗,話一次過洗晒,所以叫佢咪拎枝地拖拖我間房,自己買過枝自己用算」、「原來家母唔係唯一,講極都唔聽,樓主 post 嘅,家母除咗中曬之外,仲有好多。有咩方法可以解決?仲有極多既雜物,好多放到有蟲既食物過期既產品,以年嚟計」、「嘩我死鬼阿媽又係咁上下,我成日同佢講啲碗等我洗,唔係因為我孝順,而係佢洗得好求其」等。

Source:lihkg

Page 1 of 14