大媽誤將防火門當升降機!警鐘以為係𨋢掣

| Siu Yeung | 14-08-2018 16:36 | |
大媽誤將防火門當升降機!警鐘以為係𨋢掣

大家還記得,數年前有中國大陸遊客,誤將港鐵站機房當成升降機?近日在 Tai Po 大埔 facebook 群組,便有網民分享類似事件。一名來港的大媽竟然將防火門當成是電梯,更誤以為火警鐘是𨋢掣,按了幾下並站在門前「等候」,讓不少網民笑翻。

好些較舊式的大廈,會用木門做升降機外門,未知是否這個原因,一名大媽竟然將防火門當成升降機。發帖網民表示:「今朝去麥記買早餐,我企係呢個太平門前等餐時,幾個拖著行李箱的強國大媽(恩客),打算上二樓麥記。」之後大媽跟樓主說:「你按了電梯沒有?」隨即按了防火門旁邊的警鐘。

【電腦】

【網絡熱話】

樓主笑言被嚇壞,幸好警鐘沒有反應。至於沒響的原因,有網民解釋,要打碎外層的玻璃,警鐘才會響。其他留言還包括:「文盲就係咁, 就算真係有殘體字,相信佢地都未必識睇」、「下次叫佢入去等,聲控的」、「 除咗愛國之外,其他嘢一律唔需要知」、「下次教佢入左𨋢之後等架𨋢自己郁,人工智能的」等。

Source:Tai Po 大埔

相關文章

Page 1 of 11