地鐵細路偷睇打機「肉緊」教路!大方機主直接讓畀細路玩

| shiuhk | 14-08-2018 14:37 | |
地鐵細路偷睇打機「肉緊」教路!大方機主直接讓畀細路玩

地鐵人多擠逼,大家依然會用各種姿勢低頭玩電話,所以亦導致地鐵内「偷睇手機」的情況十分嚴重。有時見到人玩遊戲,還要玩得差,隨時著緊過機主。美國地鐵近日就發生了一件趣事,一名細路偷睇鄰座大哥哥打機,著緊都忍不住出聲教路,結果發生什麽事?

美國網民 Kia Tatiyana Davis 近日拍到一條有趣的片段。片中地點是美國紐約的地下鐵,可以見到一名細路一直偷望鄰座男子用手機玩遊戲。開頭就只是齋望,之後就忍不住出聲指點教路,表情十分「肉緊」。結果,這位男子似乎真的卡關了,拿著手機不時回望細路似乎有點難堪。不過他亦十分大方,之後直接將手機交給細路幫忙。想不到,在地鐵上都可見證一段跨年齡的打機友誼。

【熱門報道】

【熱門報道】

【熱門報道】

不少網民留言,笑說「志同道合遇高手」、「大家都係打機友冇所謂啦」、「獨樂樂不如眾樂樂」、「宜家啲細路打機分分鐘叻過好多大人」、「隊友明明廢到_街又中途突然 carry 全場,原來就係咁解」、「俾個電話佢玩,然後嗡返佢」;有網民又模仿男子心理說「畀條樓梯我落台好喎,大庭廣眾下你叫我情何以堪呢?」、「係咁嗡咁_叻,你打_晒佢啦」、「打緊機指手劃腳,同睇電影劇透冇分別」如果情況發生在香港,不知道會不會這麽有愛呢?

地鐵細路偷睇打機「肉緊」教路!大方機主直接讓畀細路玩
地鐵上亦可發展跨年齡的打機友誼

Source:Dailymail

Page 1 of 14