00 後唱 K 只愛韓星?唔識張國榮張學友直指是「垃圾歌」

| Siu Yeung | 08-08-2018 15:31 | |
00 後唱 K 只愛韓星?唔識張國榮張學友直指是「垃圾歌」

大家平時去唱 K,最喜歡什麼歌呢?不同的年齡層也許會有不同的選擇。日前,一位網民在連登討論發帖,題目為「今日同啲 70 後去唱 k,笑_死我」,樓主直指不認識 70 後同事選唱的歌曲:「點埋啲咩《有心人》、《遙遠的他》呢啲聽都未聽過嘅垃圾歌,上網查一查先知係咩張國榮、張學友呢啲衝唔出香港嘅歌手。」也許因出言不遜,隨即惹來不少爭議。

稍早前,一位網民發帖表示:「今日就同成班同事唱 k 啦,入面全部都係 90 後同 00 嚟,咁就無啦啦有個 70 後老屎忽入嚟 R fd 話一齊唱 k,我哋成班好唔情願咁話一齊去囉,但其實我地圍內開 group __緊佢阻住晒。」他們到達 K 房,樓主表示:「我哋梗係點韓文歌啦,反正廣東話歌都唔好聽。當然少不了  bigbang IU 呢啲高質韓星。」

【網絡熱話】

【動漫電影】

那位 70 後同事完全不認識這些韓星,亦不明白為這些年紀較小的同事,會選擇唱韓文歌。他本人則選擇了《有心人》、《遙遠的他》等,較經典的粵語流行曲。樓主直指:「聽都未聽過嘅垃圾歌,上網查一查先知係咩張國榮、張學友呢啲衝唔出香港嘅歌手……。姓張嗰兩個都未聽過。」一眾青少年嘲笑 70 後同事「老餅」,這位「老」同事亦只能無癮先行離去。最後樓主表示:「以後冇咩必要都係唔好同啲老嘢唱 k。」

樓主這番言論,在網上隨即惹來很大迴響,大部份網民都不認同樓主的看法,並指責他不懂尊重:「90後好多都中意張學友同張國榮」、「人哋衝出國際你都未_出世啦」、「叫人唔好標籤 00 後,自己就走去玩小圈子排斥其他年紀嘅人,狗改不了食屎」、「Big bang IU?未聽過喎」、「你識條春韓文咩」等。部份網民亦有類似經歷:「部份 90 同 00 後都係咁,講本地樂隊連 beyond 都唔識,講 band show 連高山劇場都唔識,講黑膠碟就話係咪捽碟嗰啲,真係唔知講乜好」。不過亦有人懷疑,樓主是「假膠」,純粹想引起罵戰。

Source:lihkg

相關文章

Page 1 of 11