【星期二賣旗】賣旗婆婆話 1 蚊好肉酸最少要 5 蚊!網民:賣旗都坐地起價

| 柔之拔 | 08-08-2018 04:36 | |
【星期二賣旗】賣旗婆婆話 1 蚊好肉酸最少要 5 蚊!網民:賣旗都坐地起價

星期二賣旗?網民「毒步天下」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「頭先打算用 $1 買旗,賣旗個呀婆話最少都要 $5...」樓主詳述自己的買旗經歷,指阿婆表示周身骨痛,樓主有個 $1 蚊,阿婆要求最低消費 $5,樓主最後冇買。然而有網民質疑,星期二根本沒有賣旗活動,由懷疑阿婆騙案,變成懷疑樓主作故呃 like。 

星期二阿婆骨痛賣旗?

樓主在帖子表示:「頭先落街果陣見到個呀婆賣旗,跟住話自己周身骨痛,咁我咪諗住幫佢買支旗,點知散紙包得果兩個五毫子同一個一蚊,咁咪拎個一蚊出黎幫佢買。」

【精選消息】

最低消費 $5?

他續稱:「點知正想放落佢個袋果陣,佢突然拎開個袋,大約講左句『哎呀,後生仔,而家買旗起碼都要五蚊,一蚊好肉酸呀,唔收唔收,拎五蚊出黎啦』」 樓主瀟灑:「跟住我頭也不回地走左」。

網民對樓主自白的買旗經歷,反應熱烈。截稿前,帖子贏得 2264 個正評,46 個負評。

【精選消息】

支持:「呀婆,兩蚊搭車都好肉酸呀」

不少網民踴躍留言。有的支持樓主:「我捐夠 100 蚊,唱散哂做 1 蚊再掟_佢,嫌少呀啦」(文字經過處理)、「同佢講係比你既帛金黎, 唔係買」、「成日都覺得賣旗既呀婆都係呃錢多,有靚女學生先幫手買」、「呀婆,兩蚊搭車都好肉酸呀」、「答佢本身諗住唔洗你找,肉酸得過你個樣 ?找返 5 毫黎」。

不屑:「買旗都要比人坐地起價 食屎啦廢老」

有的狠批樓主:「買旗都要比人坐地起價 食屎啦廢老」、「支持 廢老唔_唔得」(文字經過處理)、「廢老係咁啦 自以為自己好巴閉 話一就一話二就二」。

質疑:「佢個袋寫幫邊間賣」

有的質疑星期二根本沒有賣旗活動:「今日星期二喎」、「星期二無旗買」、「星期三同星期六先有旗賣」、「唔係幫廢老 但唔多信係真」。網民問:「佢個袋寫幫邊間賣」,然而樓主表示「無留意」,即被網民狼批「無_用」(文字經過處理)。

【精選消息】

官網表示星期二冇賣旗

有網民表示:「回樓上班巴絲,今日係有賣旗,自己睇啦
https://www.gov.hk/tc/theme/fundraising/today/charitable.htm」可是小記翻查網頁資料,8 月 7 日只有一般慈善籌款及獎券活動,卻沒有賣旗。然而樓主在帖子清楚地描述自己的即日(星期二)買旗經歷,可信性難免令人懷疑,或者樓主遇上騙案。

【星期二賣旗】賣旗婆婆話 1 蚊好肉酸最少要 5 蚊!網民:賣旗都坐地起價
有網民在「香港政府一站通」網頁查詢,2018 年 8 月 7 日沒有賣旗活動。

網民:「幾時有得嘟」

有網民與小記一樣,好想知道:「幾時有得嘟」。另有網民分享買旗經歷:「試過買旗拎散銀出嚟 條八婆同我講有無廿蚊紙 我話無咪走 連散銀都唔_要仲要限我比幾多 痴_線 不過見佢個袋好多廿蚊 唔知係佢自己擺入去定香港人真係咁_蠢」(文字經過處理)、「琴日朝早返工輕鐵站見到有阿婆賣旗...仲要得佢一個賣 我頭也不回走左」。

其它網民留言,節錄如下:

  • 細個覺得用 1 蚊買旗好姑寒 而家覺得啲慈善機構食屎啦 9 成落格先捐 1 成 食屎啦呀婆 放入旗袋係贊助個總理買跑車住靚樓咋
  • 要買都只係會幫小朋友買 mou 低俾小朋友痴旗好 warm 的
  • 樓主吹水大王
  • 夠鐘食藥未?
  • on_ 咩叫多多益善少少無拘呀?阿婆 你食_咗屎定依家賣旗有 commission 分呀?(文字經過處理)
  • 咁你同佢講帛金 5 蚊夠比五個廢老架啦
  • 大家冇遇過咩?西你面都有掛 就算唔係 $1 見你比得少都會黑口黑面
  • _你老母 星期二賣咩_野旗 打手開 post 睇時間啦(文字經過處理)
  • 長期輪椅車隊,阿婆膠箱陣嗰啲擺明搵笨_。佢地通常有個極簡陋嘅易拉架同得一張殘哂嘅單張,上網查下機構名就知有無真正提供服務。問佢係咪合法籌款佢就求其 show 張非牟利團體註冊出嚟扮哂嘢。全部都係消費社會同情心嘅_街。(文字經過處理)
  • _你老母 作故仔屈阿婆做乜(文字經過處理)

Source:LIHKG討論區
Photo:經濟日報圖片庫(相片僅為配圖,與本文無關)

Page 1 of 13