【5 宗罪】巴打呻父母帶 2 至 6 歲小孩去旅行 網民:四歲侄仔去日本學滑雪

| 柔之拔 | 03-08-2018 03:06 | |
【5 宗罪】巴打呻父母帶 2 至 6 歲小孩去旅行 網民:四歲侄仔去日本學滑雪

去旅行,遇到細蚊在飛機上喧嘩跑跳,鄰座的你肯肯定明白箇中痛苦!因此,當網民「謝晶源」日前在 LIHKG 討論區發表一篇題為「真係唔明 d 父母帶 2-6 歲去旅行仲乜_」(文字經過處理)的帖子,小記與網民都好很有共鳴,踴躍討論。截稿前,帖子已贏得 1144 個正評,72 個負評。究竟父母帶 2-6 歲小孩去旅行,錯在哪裡?按樓主在帖子分析,可歸納以下「5 宗罪」:

父母帶小孩去旅行 5 宗罪

樓主在帖子開首表示:「因為等緊機好_悶出 post」(文字經過處理)

【1】父母似牧羊

樓主憐憫別人父母:「見_到佢地就慘,好似去牧羊咁。岩岩係市區已經見到小朋友又_叫又喊又扭計,你話帶佢地探親都話。」

【精選消息】

【2】小孩外國食嘢冇感覺

樓主認為,小童吃了外國好西,將來都沒有回憶:「你帶佢去食外國好野,佢地咪又係冇感覺,唔通佢幾年同返 d 老豆老母講 當年間野好好食 你求_其係便利店買個雪糕俾都得啦。」(文字經過處理)

【3】玩具香港有得賣

樓主不解,為何父母要到外國買玩具。「行過玩具仲慘,明明 d 玩具香港都有得賣,去到外國真係厭自己冇野拎買_左成盒 lego。」 (文字經過處理)

【4】機場亂郁撞行李

樓主提到小孩在機場的潛在問題。「係機場 d 行去 boarding d 電梯 郁來郁去 又唔小心撞_人地行季,你_佢又唔係。一陣大人互_就無謂。」(文字經過處理)

【5】搭飛機瘋狂_叫

樓主:「我都唔講搭飛機瘋狂_叫!」相信不少網民有共鳴。 

樓主總結:「俾我一定拎俾老人家照顧,至少懂性少少先帶佢地去」。

【精選消息】

小孩旅行 大個記得

對於樓主提出的 5 宗罪,網民持不同意見。有網民不認同小孩長大後忘記兒時旅行回憶:「4-5 歲去第一次旅行啲野其實到大個都記得,」、「我老母當年帶我去泰國同新加坡,我淨係記得好_熱 同 泰國見過大象。」(文字經過處理)

小孩想去?大人焗湊?

為何父母要帶小孩去旅行?網民:「因為好多時都係小朋友話想去旅行」。有網民不認同:「其實係父母自己想去,又或者係啲父母話要帶個小朋友出去見識多啲嘢」、「唔通個小朋友話想去巴西睇足球,D 大人又帶佢去咩 小朋友邊會知道咁多外國資訊呀」、「帶佢去大球場咪得」。另有網民表示:「無人幫手湊焗住帶埋」。

【精選消息】

小孩學習效率高

有網民認為小孩學習效率高,到外國見識快上手:「4-6歲有咩問題 我侄仔都係 4-6 歲去日本學滑雪,依家仲勁過我」、「平衡力特強」、「細路仔過去學真係上手又快又勁」。

3 歲以下不宜飛?

究竟幾多歲不宜去旅行?網民:「三歲以下絕對不宜,係飛機上噪住其他人就唔好」、「好_憎 D 細路 BB 係飛機_叫_喊,好_辛苦。」(文字經過處理)

有網民認為樓主不明白父母:「樓上班人肯定未生兒育女結婚」,但遭 KO 式反對:「有無結婚仔女,同有無公德心無關係」。

Source:LIHKG討論區

Page 1 of 13