巴打指責大叔巴士大大聲傾電話 怨乘客敢怒不敢言無人出聲幫忙

| Siu Yeung | 01-08-2018 15:23 | |
巴打指責大叔巴士大大聲傾電話  怨乘客敢怒不敢言無人出聲幫忙

相信不少人乘坐公共交通工具,都遇過旁若無人,喜歡大大聲說話的乘客。雖然有些人沒所謂,但也有人覺得很滋擾。今日早上,有巴打便在連登討論區吹水台發帖,稱自己坐巴士,遇到一個大聲傾電話的大叔,之後巴打出言指責,但其他乘客視若無睹,令巴打感嘆,香港人敢怒不敢言,「抵香港人被欺壓」。

稍早前,一位巴打表示今早乘坐巴士,大部份乘客本來都在小睡,一位中年大叔突然大大聲講電話,於是樓主向大叔表示:「喂細聲啲啦,嘈生曬。」大叔感到不忿,開始還口:「乜_野呀?大聲講野唔_得呀?」、「你咬我食呀?」、「香港有言論自由㗎!」後來樓主父親亦出言指責大叔。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

不過樓主指責的並不止大叔,巴士上其他乘客,似乎都視若無睹。樓主表示:「我眼見車廂 90% 嘅人都有瞓覺,條_樣外省佬把聲根本就嘈到令人瞓唔到覺,點解都仲有人可以忍到佢?好啦我當你唔敢頭一個開佢波,喂!有 2 條友都做咗醜人啦,你哋俾佢嘈醒果 D 冇感覺㗎?係咪好應該開聲幫手呀?」最後樓主認為,香港人根本沒有尊嚴,沒有做人原則,被欺壓也是正常,自己只是枉作小人,以後遇到這類事情,也只好不加理會。

至於其他網民,不少人對此均有同感:「平時連登仔講到自己幾咁憎廢中,到真係發生有幾多人會出聲__佢哋」、「垃圾港豬不嬲敢怒不敢言,阿 Q 精神」、「你太睇得起香港人啦巴打」、「D 人最後會_你話你地嘈交重嘈,好似你唔啱咁樣」、「事不關己,己不勞心。出聲又怕被班戰士放上網,唔好搞咁_多嘢,已經變左香港精神」等。

Source:lihkg

Page 1 of 13