巴打遠赴敍利亞當庫德族志願兵!玩你問我答同網民交流

| Kay | 31-07-2018 17:09 | |
巴打遠赴敍利亞當庫德族志願兵!玩你問我答同網民交流

有留意網上討論區帖文的朋友,應常常見到「你問我答」的 post,其實大家如有花時間去看「你問我答」post,基本上除會對樓主置身的行業、處境有更深的了解之外,也會發現樓主的身份,愈來愈意想不到!例如現在要分享的「你問我答」post,樓主就是一名曾遠赴敘利亞當庫德族志願兵的真.兵哥,由於網民發問問題眾多,因此以下只精選部分對答內容,並分為生活篇及戰爭篇,以揭開到敘利亞當庫德族志願兵的神秘面紗。

【精選消息】

【精選消息】

生活篇

點解會做志願兵? 想了解下呢場變革、正義感、人生意義、其實對香港人嚟睇,我可能好幼稚。
怎樣去做志願兵? 有留意庫德族、Rojava 應該會知道。
要懂哪些語言? 庫德文(阿拉伯文太難)。
要否訓練,定本身外國當過兵? 無當過兵,train 了一兩個月,好彩有 teammate 係前海軍陸戰隊、陸軍、空軍,教咗好多。
有否錢收、要當幾耐兵? 每月 100 至 150 美金買食物上網,最少要做半年,我差不多 1 年(不過唔知而家要做幾耐)。
平時食咩?(零食、正餐都得) 間中畀隻羊自己劏,有時有雞(仲要美國),不過一個月得 3、4 次有肉供應,日常會多畀雞蛋、薯仔、蕃茄、青瓜、茄子、意粉、naan 烤餅,一大堆生果,有 operation 就食供應嘅垃圾飯。
住嘅環境係點?有冇得瞓,定要長期 ready? 前線有得連續瞓 3 個鐘已經好幸福,好多時槍聲、爆炸聲整醒左再瞓過。真係 heavy contact 就全世界 ready,反正你都唔會瞓到。
有否跟庫爾德女性有進一步發展? 無,老實好想,有靚女兵,但女兵全部終身不嫁,類似出家。
回來後有何感想,有否人生觀改變?有無諗過繼續行呢條路? 好大改變,確實返到嚟好唔慣,喺個邊可以做番自己,喺香港,好似逼你講 1+1 唔係等於 2,老實講對香港沒大希望。暫時冇,人有好多枷鎖。
有否朋友仲有聯絡? 有,第一個識的朋友是前海軍,同佢有許多搞笑回憶,共同話題是高達、芒亨。

戰爭篇

庫德族冇美國 support 係咪準備比人滅國? 純個人意見,我諗係睇庫德族喺美俄角力之間點樣玩。冇美國、俄羅斯,又同 Regime 傾唔掂數,咁嘅話我真係諗唔到有咩牌可以玩。靠民主自由口號高舉旗幟真係贏到?我唔認為而家人類社會會畀你咁玩。
當地每日嘅流程大約係點?每日 on duty 都要上前線,定係間唔中可以 hea 幾日? 最長 operation 試過 14 日之後 rotate,大概 10 幾日再 rotate。冇 operation 個陣除咗日常訓練之外,就係睇吓電視打吓機捉吓棋煮飯仔。
戰場點分自己人、敵人? 靠制服,但有次在 Raqqa 定 Tabqa 係 ISIS 穿制服清了數個 check point。不過前線而家好多組都有 radio,有溝通同無溝通好大分別,情況好了許多。
跟反抗軍屬於友好,還是敵對關係? 好 X 複雜,有部分前期 FSA 加入了 YGP、SDF,現在又分了 FSA、TFSA,敵對。
對槍時有否諗過自己中槍,還是交行貨,射幾射就算? 用 AK 嗰陣交行貨,主要有效都係 PKM、SVD、16,不過多數靠 air strike。
聽聞近戰通常唔係挖眼就係踢重要部位,應該堅嘅?同埋點解你哋會無手槍? 對住一個有訓練過嘅人通常都唔會有效,只係一個冇訓練過嘅人,能夠用嘅嘢得陰招,一係有架生扑濕佢,一係就走。手槍係嗰邊好少有,代表身份象徵。
最危險發生咩事? 迫擊炮打中樓上,無事繼續瞓。
醫療點樣? 落後。大部份都未接觸過急救,唔識用止血帶,有啲直情抗拒俾新嘢佢,教佢 celox、quikclot 個啲,情況慢慢改善緊,始終好多嘢要現代化,唔係以前咁攞條圍巾包住就搞掂。民用嗰邊就要睇美國俾幾多錢,紅十字有幾多嘢俾,當然都係唔夠人。
殺了多少個 IS? 多數 area target、500-1000m distance,無 confirm kill,做 room cleaning、assault 嗰班會多點機會 confirm kill。
交戰中的城市,入面係咪寸草不生,還是似南斯拉夫內戰的情景? Raqqa 炸到爛晒,但仲有當初走唔到嘅人住。重建緊,不過好慢,開始有零食、燒雞賣。Der Ezzor 等小鎮,打完兩、三個星期已有人返去做生意。
戰場上有哪些感動事? 成個過程入到好 team,一齊生活,傷心開心又一齊,香港始終好少做嘢做到將生命交畀對方。
有無機會面對俄軍軍隊,是否夠打? 無,一定唔夠打。
如被 IS 捉走會否自殺? 每人獲派 1 個 0 秒 fuse grenade,但驚用錯,所以次次都唔帶。

巴打遠赴敍利亞當庫德族志願兵!玩你問我答同網民交流
在過個 post 中有人以前樓主「吹水唔抹嘴」,但當樓主「自貼」後,網民都相信他去過敍利亞當庫德族志願兵。

巴打遠赴敍利亞當庫德族志願兵!玩你問我答同網民交流
為「驗明正身」,樓主也另外自貼在軍營硬要睡他的床的兩隻貓相。

巴打遠赴敍利亞當庫德族志願兵!玩你問我答同網民交流
樓主在當兵期間有試過吃羊(左),以及軍方提供的所謂「垃圾飯」(右)。

Source: lihkg

Page 1 of 14