新娘長霸商場布景影相?網民:幾十人要等佢哋

| Siu Yeung | 27-07-2018 20:59 | |
新娘長霸商場布景影相?網民:幾十人要等佢哋

如果閣下是《美少女戰士》紛絲,可能知道尖沙咀商場 The ONE 舉辦了「The ONE x Sailor Moon月光傳說」活動,提供好些布景供巿民拍照。稍早前,有網民來到場地,卻發現一名新娘長時間霸佔布景拍攝,導致二、三十人需要大排長龍。不少網民都指責該名新娘,直斥:「人不要面天下無敵。」

稍早前,有網民在 facebook 馬鞍山之友群組發帖,指:「真係可以係商場霸住個景影咁耐?佢搞到成廿三十人堆係到 等佢?」從相片可見,一名新娘應該在該場景拍攝。雖然樓主沒提及新娘實際佔用了多少時間,但表示「有人跟」,估計佔用時間會比一般人久。有網民估計:「好明顯係樓上 the one 擺酒,中間時間落嚟影相。」另外也有網民表示,在 1881、公園也遇過類似情況。

【網絡熱話】

【流動】

至於其他網民,幾乎一面倒指責新娘:「咁開心!梗係一齊影啦!」、「你行去同佢講,下次結婚要影相唔好咁做」、「搵個阿叔著西裝企上去」、「美少女轉身變,已變成妾侍」、「叫火野麗整招惡靈退散比佢啦」等。

Source:馬鞍山之友

相關文章

Page 1 of 11