凌晨找開鎖師傅獲報價 3800 港元!網民熱議:黑店還是自由巿場?

| Siu Yeung | 26-07-2018 15:28 | |
凌晨找開鎖師傅獲報價 3800 港元!網民熱議:黑店還是自由巿場?

相信好些人都試過忘了帶鎖匙,有家歸不得,最終要找開鎖師傅的情況。價錢則視乎地區和類型,常見的大概是幾百元。稍早前,一名女網民便在 facebook 分享,稱自己凌晨 3 時找師傅開門鎖,對方開價 3800 港元。女網民直指對方是黑店,同時惹來網民熱議,有人覺得「好過去搶」,但也有人認為這是自由巿場,願者上鉤。

【數碼】

【網絡熱話】

昨天一名女網民在自己的個人帳戶及群組,指責一間 24 小時服務的開鎖公司是黑店。話說當天已是凌晨 3 時,該名女事主以 Whatsapp 聯絡開鎖師傅,對方開價 3800 港元,女事主直指對方獅子開大口,師傅則回應:「深夜係呢個價錢。」同時錄音表示,事主臨時入住酒店也要 1600 至 1800 港元,而他乘的士過來也要過千元,又稱其他師傅也未必做凌晨生意。事主回覆,稱自己找到另一個開鎖師傅,但只要收 500 港元。最後對方語氣似乎略帶不屑:「恭喜你囉,下次繼續唔好帶鎖匙囉。」

女事主除了覺得 3800 港元收費過高,也認為對方態度惡劣,在帖子直言:「你咩開鎖佬咁尊貴?」並呼籲大家,不要被搵笨。至於網民方面,反應算是兩端,有人指:「呢間獅子開大口有前科」、「3800 開匯豐總行夾萬」、「 3800?佢係咪話幫你換埋度門吖?」等。相反,也有不少人認為師傅沒有問題:「只係一個開價,你點樣衡量貴定平,只要係以市場價格衡量。佢又唔係又偷又搶,又冇逼你去買佢 service,又冇做完先開價,同埋深夜都未必個個為左幾百而出去」、「我開個價比你,你做就做,唔做就當做少個客,有乜問題,咁都要公審人?」、「你以為個個鎖佬都鍾意開夜鎖,人地就係想開個價令你知難而退」等。

Source:香港花生友

相關文章

Page 1 of 11