【見到眼怨】絲打開結婚條件!要求男友清晒所有高達

| Siu Yeung | 19-07-2018 19:38 | |
【見到眼怨】絲打開結婚條件!要求男友清晒所有高達

正所謂「男人愛高達,女人唔明白」,女性伴侶真的不可跟高達並存?日前,在連登討論區感情台,有絲打發帖表示,早前男友向她求婚,雖然她答應了,但亦要求男友清晒所有高達,並強調這是男友自願,自己亦賣掉手袋。此帖發布後,雖然獲得部份女網民支持,但仍有大量負評,不少巴打都批評該絲打的要求。

日前,有絲打發帖表示:「首先必需講清楚,清模型係佢自願。佢擺左成 4 大櫃都係 d 高達(無錯!係放滿兩個大櫃),有 d 自己噴油有 d 叫人砌,前幾日佢同我求婚我答應咗佢,但要佢清晒 d 高達同唔再買,因為以前我地成日因為呢 d 玩具無聊嘢嗌交,我哋係傾好咗我唔買袋佢唔買高達,我都已經賣晒我 d 袋!之後佢話要 4 櫃全賣比某個宅男 fd,開人 25 萬連大櫃,但 d fd 唔接,呢架開到 15 萬仲同朋友傾緊,佢話一定要放比熟人好好『照顧』d 玩具。我想問有咩辧法叫佢拿拿臨掉晒佢?見到眼怨!」

【網絡熱話】

【玩具模型】

也許連登的男網民較多,所以不少人都批評這位絲打的做法:「如果女朋友有得賣,我會賣埋你,廢事眼冤」、「老老實實,高達既意義大過手袋好多,不公平」、「分手啦,男人童心無得放棄架」、「未結婚都要迫男友清呢樣清嗰樣,結咗婚仲得了……,遲早都會鬧交離婚」等。

不過也有女網民力撐絲打:「趁佢返工就將啲垃圾掉晒佢,佢開十五萬賣垃圾,你覺得有冇人買?擺明耍你啦。如果佢發老脾,你同佢講而家你重要啲定啲垃圾重要啲?如果佢話啲垃圾重要啲,咁嫁唔嫁佢都罷啦。」

Source:lihkg

相關文章

Page 1 of 11