77 歲絲打連登開 po 巴打賤問婆婆妙答

| Siu Yeung | 19-07-2018 15:23 | |
77 歲絲打連登開 po  巴打賤問婆婆妙答

上連登討論區的,大概都是男性青少年吧!今次發帖的,不但是絲打,而且還是一個老婆婆。日前,一位網名 SNOW 的網民在創意台發帖:「絲,77歲,你問我答」。很自然,大家一開始都覺得是假吧?為了證實真的假不了,婆婆之後還上載了自己的相片,上面寫上自己的網名和連登帳號,一時間巴打都嚇呆,之後一連串的口沒遮攔的問題,婆婆更能一一作答。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

日前,一位自稱 77 歲的絲打發帖,稱跟乖孫一齊上連登,同大家傾偈。不少巴打馬上質疑她的身份,先是叫她拍下自己雙手的相片,之後婆婆上載了一張自己織冷衫的相片,可是巴打仍然不太相信。婆婆再上載了自己的相片,手上拿起一張字條蓋過自己的樣子,上面寫上自己的網名和連登帳號,力證自己是真 77 歲絲打,一日已獲得近 3,000 多個讚好。之後婆婆再簡單交待自己有一個男孫,一個女孫,因為真名有「雪」字,所以用 SNOW 作網名。最後還附上一段錄音,同巴打講拜拜。

77 歲絲打連登開 po  巴打賤問婆婆妙答
巴打質疑樓主身份,隨後婆婆上載自己織冷衫的相片。

看過連登的人,大概都知道,巴打有時口沒遮攔,甚至粗口橫飛,不過很多問題婆婆都願意作答,現節錄部份對答:

問:「你會唔會逼人讓你坐關愛座?」
答:「我多數都係人地讓我坐,點好意思叫人起身呀。」

問:「仲有冇性生活?」
答:「老公走咗成十年。」

問:「處?」
答:「處女邊有孫。」

問:「幾時落去陪你老公?」
答:「日日都向老公祈禱,希望我可以生活得耐啲。」

問:「平日用開咩長者福利?」
答:「長者卡,2 蚊搭車,關愛座,生果金,間中食下蛇齋餅糉。」

問:「有冇經歷過港日政府?」
答:「嗰陣時我好細個咋,係聽呀媽話死好多人咁。」

問:「阿婆點睇年輕人買唔到樓?」
答:「難搵食囉。依家難搵食點買樓啊,啲樓咁鬼貴。好淒涼。」

問:「阿婆最鐘意邊個歌手?」
答:「任劍輝,白雪仙。」

問:「用咩輸入法打字?」
答:「我口述,乖孫打字。我學到 whatsapp 錄音咋。」

由於不少巴打用語都稍為不雅,也有部份網民留言:「婆婆,對啲口沒遮攔嘅人唔好咁上心」、「 睇咗一陣頂唔順,班網友太爛口」、「好心咪咁口臭啦,婆婆識上嚟傾偈好叻㗎啦」等。雖然有部份巴打認為,婆婆不應上連登,但也有人覺得婆婆很可愛:「人哋玩連登都侵埋婆婆一齊玩,答下留言又可以增進婆孫關係」。

Source:lihkg

Page 1 of 14