【7 宗罪】網民激辯 從跑步見識香港人冇公德心

| 柔之拔 | 19-07-2018 04:36 | |
【7 宗罪】網民激辯 從跑步見識香港人冇公德心

從跑步見識到香港人幾冇公德心?網民「孔雀大師」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「從跑步中見識香港人有幾_街」(文字經過處理)。樓主轉載一篇網絡帖文,該帖文的作者 Yiu Kwong Chan 從個人跑步運動,親身體驗香港人如何自私自利,沒有公德。歸納 7 宗罪,扼要如下(原文出處):

【1】霸 Lockers

作者表示,即使在大清早 7am 去到運動場,都沒有 Locker 可用;所有 Lockers 被同一牌子的鎖頭扣住,全部 Lockers 被霸佔,然而運動場內只有寥寥幾人。

他透露,曾與運動場的 c9 理論,遭 c9 反駁:「啲 locker 你架,想有 locker 咪早啲嚟囉,咁晏梗係無啦。」

【2】亂泊共享單車

作者坦言愛用 Gobee.bike 共享單車,笑指如果跑步跑到身水身汗,寧踏單車回家,也不搭地鐵,免臭汗影響乘客。

然而香港人太自私,他目擊有人胡亂泊車,並指使用者冇公德加速共享單車損耗;導致共享單車被討厭、被破壞、廠方負擔不起龐大維修費,最終落得敗走收場。

【精選消息】

【3】公廁天花牆身都係屎

作者分享恐怖經歷,是公廁。他說:「跑吐露港,免得過,我都盡量都不會去沿途的各個洗手間,特別是要『爆石』時。」

作者表示公廁的天花板及牆身都有屎:「實在不明白香港人的肛門構造有什麼不同之處,點解可以疴到周圍都係。放心,講還講,我係唔會貼相的 (即使我有),包你睇完之後,_都縮埋。It is f_cking everywhere。」(文字經過處理)

【4】狗主亂丟狗冀

作者討厭有狗主胡亂拋棄狗仔便便,並指出薄扶林與馬鞍山的狗主素質有異。

「從薄扶林搬到馬鞍山,發現兩個地方的狗主最大分別是怎樣處理狗隻的屎尿,薄扶林的狗主是帶水和膠袋清理好之後先離開的。」馬鞍山的街坊呢?「10 個有 11 個都係置之不理的。」

作者「見過阿叔同阿嬸用 BB 車推著隻唔知是什麼品種的玩具狗,唔好睇隻狗狗仔細細,篤屎大劈到好似係暴龍疴的。阿叔用報紙一手撿起來,隨手一揈,把包屎掉進路旁的草叢中,垃圾桶只是一步之遙。」

如果你也是跑步的,應該對作者有共鳴。他分享:「須知道天氣潮濕,踏到狗屎係會趺到仆倒的,我經常跑去天宇海那邊,這裡也是放狗勝地,亦有很多家長帶小朋友來玩狗,你會聽到父母用 BB 話同小朋友溝通『你睇啲鳩鳩幾 dup 耳!』我沒有聽錯,佢地真係把『狗狗』讀成『鳩鳩』。」

作者更表示,曾粗言要求狗主清理狗屎及垃圾,注意衛生,反遭對方指責講粗口不對,作者指自己被網民在討論區公審。

作者:「DLLM,有無攪 L 錯呀,又係咁,整 L 到成地狗屎同紙巾,你有無公德心架?」

狗主:「狗屎啫,有咩大不了。啲紙係 water soluble 架, 落陣雨就沖走哂啦,況且呢到有食環清潔。」

【5】效野公園 Starf_cks

作者表示,曾受邀陪一班商學院碩士生操山,「路線十分輕鬆,陽明山莊跑去孖崗來回兩轉。青年才俊們先把 Audi 和 Tesla 泊好,拿著杯 Starf_cks 咖啡斯斯然來到起點。」(文字經過處理)

作者向對方表示,是跑山不是行山,是咪應該「先處理好你杯 Grande Latte or whatever。說罷,他們多呷兩口,便順手把杯拋到樹叢裡。」

作者不解:「入口度咪有垃圾桶囉,做咩係度揼呀?」

青年才俊解釋:「唔想行返轉頭囉! 唔揼都揼咗,咁使唔使我落去執返呀? 有人執架啦? 我地唔揼,清潔工會失業架」

作者正氣:「你唔執,唯有我執。有高等學歷並不代表有高尚品格,或者商界需要的正是這類人才。」

【精選消息】

【6】霸住跑道做熱身

作者曾在運動場,親歷其他跑步者霸住跑道,做熱身。「運動場經常出現『跑霸』,之前出現過 30、40 友聚集運動場的跑道上拉筋,霸佔了足足 6 條跑道,阻礙其他運動人士,其他人跑步都要兜路行。有人上前勸喻,反被對方 DKLM。」

作者幽默:「跑友還可以協商得到,赤腳在第 1,2 線踱步的大媽大叔、冚家大細散步,我是沒法子的。唔通叫他們睇《[倉鼠跑禮儀] 使用運動場跑道守則》咩? 嘥 L 氣啦 !」

【7】搭巴士霸兩個位

作者分享曾經跑步受傷「拗柴」,搭巴士卻不獲讓座的經歷。

「話說去年跑步踏錯石壆,左腳『拗柴』拗到隻腳踭都變哂形。睇完醫生搭巴士返屋企,巴士來到時, 由於行動緩慢給打尖,我跟打尖的大叔說我正在排隊。他反話我企得太開,令他睇唔到我。個巴士站有幾 L 大呀? 阿叔。他仲嫌我行得好 L 慢,話我唔好再行得快啲。」

在車廂,作者看到有大媽坐著,並把手挽袋放在靠窗的座位。作者表示想坐下:「她見到我隻象腳不但沒有把東西收拾,然後移進靠窗的位子,反而當見不到,一些反應都沒有。」

作者指有乘客叫他往上層搵座位。然而「拗柴」的作者最終只能企硬在下層,「我一路企就一路喺後面望著條八婆,一於啤到佢周身唔聚財, 竟然給我見到她正在用手機閱讀《靜思語錄》,唔 L 係嗎。我下車時. 大媽大大聲同我講『跛嘅就搭的士啦! 』」

作者:「當時我真係好想覆焯,用支拐杖監生扑死條_家剷。但死一個又點樣,香港仍有數以百萬計這樣的低端人口。」(文字經過處理)

【精選消息】

網民有 says

截稿前,帖子贏得 1031 個正評,44 個負評。網民踴躍討論作者從跑步運動的所見所聞,不盡認同,各自表述。網民回應,節錄如下:

  • 所以我寧願帶個超柒腰包跑我都唔會去運動場跑
  • 共享單車霸住條街,你_踢車個 d 無公德心(文字經過處理)
  • 一定係內地人扮香港人
  • 做過服務業嘅人都知,香港啲_客真係世界第一(文字經過處理)
  • 炒樓就睇到港喱自私到無倫
  • 賴啦賴啦、香港人最識就係賴落 d 新移蟲 自己就永遠有光環
  • 放狗果點又未見過人咁冇公德喎 求其拎 d 水射下就大把
  • 一樣一樣咁睇啦 好似 Gobee Bike 執,同港人修養差關係唔大 諗下本身 Gobee 嘅單車本身唔好踩 香港本地嘅地型同路面設計都唔太適合踩單車 適合踩單車嘅地方又早有租車舖 租車舖有無動機去整整你架車呢?加上 Gobee 嘅 app 真係唔太好用
  • 你去泳池,個 L 個霸 D 大陽凳仲 pk , 後來有次我帶 5-6 個袋去霸幾張,攬抄唔 L 洗用...今日見到大陸人黎滅香港人,係扺 L 死!!
  • 香港人滅自己事,大陸人就彈開啦
  • 第三點我_過好多次 賤種基因係唔_識去廁所(文字經過處理)

Source:fitz.hk(原文出處)LIHKG討論區

Page 1 of 12