港女嫁外國分享異地生活 有苦自己知喊足 1 年

| Siu Yeung | 11-07-2018 19:32 | |
港女嫁外國分享異地生活  有苦自己知喊足 1 年

不論是政治因素,還是樓價問題,不少香港人都想過移民,但外地是否等於天堂呢?日前,一位女網民便在香港討論區,分享嫁到外國後的生活,當中有好有不好。她表示移居後的首年,因未能適應當地生活經常哭,曾經很想回香港,但及後計劃買樓,便打消這個念頭。

日前,一名女網民分享嫁到外國後的生活。雖然她不肯透靈移居的地方,但有網民估計,可能是澳洲或紐西蘭,也有人猜是美國或加拿大。也許好些人以為是天堂,但對她來說,並非這一回事。她表示試過寄 50 份 CV 都沒有回音。「外國稅高失業率高係難搵工,尤其係鄉下城市。離港前,quit 咗份 sales 工,本來大好前途,老闆錫我,同事勁好。一來到外國,開頭只搵到兼職侍應,學識咗洗廁所掃地拖地,做到手都粗晒。」

【網絡熱話】

【網絡熱話】

雖然之後樓主找到寫字樓工作,但人工比香港少一半。「我畢業後職場上都順利,生活又有呀媽照顧,來到出面先知自己廢,所以獨立真係會成長,希望自己更捱得。」同時,樓主表示外國較重視學歷,所以放工後還要讀書進修。

除了工作不容易,令樓主不適應的,還有飲食問題。「唔識煮食,無啖好食,份工又唔慣,成日喊成日喊……,我真係好想食牛腩麵。」不過大概過了 1 年,樓主決定計劃買樓,便打消回港的想法。「外國可以低至 5% 買(樓),而且裝修好晒,包家電,HK$15 萬首期有千四五尺。」至於租金方面,對比香港亦十分便宜,6000 港元已有不錯的環境。

事實上,其他網民也有類似經驗:「食唔慣住唔慣,一般移民外國嘅中國人,脫離華人社會就好唔適應當地生活環境」、「鬼佬地方,出去食嘢又貴又唔好食,係真係要學識自己煮,唔係就收哂皮」、「外國生活超悶,但習慣咗就唔會再想返香港住」等。

Source:香港討論區

Page 1 of 12