做一星期港鐵暑期工見盡人生百態!巴打直言:香港人好自私

| Hazelxxc | 10-07-2018 17:40 | |
做一星期港鐵暑期工見盡人生百態!巴打直言:香港人好自私

在香港,打工仔辛苦人人皆知。有位巴打最近在港鐵做了一星期暑期工,面對乘客的各種無理要求,最後忍不住上連登討論區發文大吐苦水。樓主狠評「部分香港人自私過連登仔眼中嘅賤種大陸人」,他表示協助外國人後,他們會「講多謝」,但香港人就「好似老奉咁」。「叫佢拖 bb 車大 gip 唔好搭電梯去搭lift,禮貌啲嘅就搵藉口話好輕唔使,一係當聽唔到一係就 X 口 X 面話唔 X 需要啊阻 X 住哂」最後樓主因公司要求,所以出言阻止他們推嬰兒車上電梯。他更指有些國內人比港人更有禮貌,「有時推佢地去搭 lift 佢地仲多謝返我轉頭」。相反港人只懂嘲諷別人,但有時「自己啲行為仲賤 X 過佢地」。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

面對巴打的狠評,一眾網民就有以下回應:

「人地黎旅遊 心情放鬆 開心 有禮貌d 都正常
但本地人返工放工生活壓力 黑面都難怪」

「香港人有幾肉酸其實個個都知,只係唔敢認」

「港鐵呢間公司得罪咁多人,你返得呢份工,預左比人 X ,因為份糧包埋架。」

「係香港做過CS (Customer Service )嘅都一定會認同樓豬(主)」

做一星期港鐵暑期工見盡人生百態!巴打直言:香港人好自私
網民各執一詞,議論紛紛。

網民各執一詞,有些網民表示做過服務業也會同意樓主,有些網民則反駁,認為工作累,「黑面」也難怪。畢竟香港曾發生不少家長因一時方便推嬰兒車上電梯而受傷的意外,為免影響自身和他人安全,建議各位還是使用升降機吧。不知作為香港人的你們又怎樣評價這件事呢?

Source: lihkg

Page 1 of 14