【老店關門】元朗美奇玩具屋將結束門市業務!有人心涼有人覺可惜

| Kay | 09-07-2018 11:00 | |
【老店關門】元朗美奇玩具屋將結束門市業務!有人心涼有人覺可惜

各位元朗人知道美奇玩具屋的存在嗎?當中又會否是大家從前常常去看玩具、買玩具的地方呢?不過有一個壞消息要跟大家分享,就是元朗美奇玩具屋在其 FB 專頁宣布將於 2018 年 7 月 31 日起結束門市零售業務,剩下網上交易繼續營運。在這個美奇玩具屋結業啟事也有提,於 7 月 13 日至 7 月 30 日期間,店舖會加設議價區,「目的加快清貨速度!更譲客人尋找理想的價格。」,並強調「部分已經貼上清貨價的標貼,客人請注意議價空間有限!客人如需要在單一清貨價之貨品或產品上作出議價!我方將會配合但必須尊重雙方誠意」。

【精選消息】

【精選消息】

網民意見不一

有部分網民知道美奇玩具屋將結束門市業務後,就覺得頗為可惜,因為當中記載了不少人小時候的集體回憶,甚至有些人將自己的集體回憶,一代傳一代,讓後人感受自己當年的步伐。「細細個就嚟睇嚟買玩具」、「呢間店真係好多年,細細個果時父親常常帶我去睇玩具同買玩具!到而家父親唔在世,我尋晚先專登帶細佬經過去睇槍同睇玩具回憶一下!點知今日就留意到呢個消息!」、「以前亞爸帶我去買玩具......今日我帶亞女去看去買玩具......」。之不過,也有部分網民有感美奇玩具屋貨品索價高昂,加上店員態度惡劣,所以對結束門市業務不感奇怪之外,更心涼地直指:「早執早着」。「個老闆(大叔)見親都係黑面,有心頭好都費事俾錢佢賺」、「做得咁辛苦,X 口 X 面 態度又囂屎,早就執 X 左佢啦」、「玩具又貴,店員態度不友善!活......該......!」。

精選網民留言:

感到可惜

啲細路咪無機玩囉
細細個就嚟睇嚟買玩具
呢間店真係好多年,細細個果時父親常常帶我去睇玩具同買玩具!到而家父親唔在世,我尋晚先專登帶細佬經過去睇槍同睇玩具回憶一下!點知今日就留意到呢個消息!
以前亞爸帶我去買玩具......今日我帶亞女去看去買玩具......
部星夢機會點,我成日帶女去玩嫁










應該早執早着

個老闆(大叔)見親都係黑面,有心頭好都費事俾錢佢賺
做得咁辛苦,X 口 X 面 態度又囂屎,早就執 X 左佢啦
玩具又貴,店員態度不友善!活......該......!
垃圾黑店早執早着
老闆態度惡劣,價錢賣得好貴,完全冇人情味,早執早着,得罪都要講句,抵 X 死。










【老店關門】元朗美奇玩具屋將結束門市業務!有人心涼有人覺可惜
元朗美奇玩具屋早前在 FB 宣布將結束門市業務,之後主攻網店銷售。

【老店關門】元朗美奇玩具屋將結束門市業務!有人心涼有人覺可惜
網民對元朗美奇玩具屋將結束門市業務的意見不一,有網民認為可惜,但也有網民表示「早執早着」。

Source: 元朗美奇玩具屋 Facebook

Page 1 of 13