貨 Van 司機疑中騙局放片上網提行家小心!代支 1500 港元運手機中伏

| Siu Yeung | 06-07-2018 18:34 | |
貨 Van 司機疑中騙局放片上網提行家小心!代支 1500 港元運手機中伏

代支、代購、代借之類的騙局,雖然經常出現,但一不小心同樣有可能「中伏」。今日下午,便有網民指一名貨 Van 司機疑中騙局,其手法是甲要求司機運送手機給乙,並要求司機先代支 1500 港元,乙之後會給全部費用,但司機到達目的地後,買賣雙方都同告失蹤。換言之,司機不但白走一趙,還損失了 1500 港元代支金額,只有一部可能沒用的手機。

在 facebook 香港交通突發報料區群組,有網民上載影片,指今日近 2 時半,有小型貨車司機疑中騙局。網民指影片中的男子 Call 貨 van,要求司機代送一部手提電話,由粉嶺雍盛苑送去石圍角的客人,並要求由司機先代支 1500 港元。從影片中可以聽到,男子表示手機送到後,會再多 300 港元,車費另計,總數加起來就是 2000 港元。最後 Call Van 司機不疑有詐,到達石圍角,已無法再聯絡到買賣雙方。樓主表示,分享出去希望各位行家小心。

【網絡熱話】

【數碼】

至於網民方面,有人認為司機愚昧,留言包括:「咁嘅案件都已經唔係第一單, 今時今日邊仲有人肯代支, 咁樣都中都唔知講乜嘢好, 呢啲咁嘅低級騙案都仲呃得到人」、「部電話佢用順豐都得,駛鬼叫車」、「三唔識心七代支,仲有接貨送好危險,話就係一部電話,點知入面有冇白粉,真唔明點解夠膽做」等。當然也有人予以同情:「師兄唔緊要,當攞經驗,代支柯打唔好接,錢事小,如果盒嘢入面有料就 pk 喇,千 5 蚊,踩多兩轉就返嚟,唔好唔開心,加油兄弟」等。

Source:香港交通突發報料區

Page 1 of 13