【上網求救】巴打一個人去台北散心!乘飛機竟遇前度坐隔離

| Siu Yeung | 06-07-2018 16:29 | |
【上網求救】巴打一個人去台北散心!乘飛機竟遇前度坐隔離

在電視劇或電影中,不時都有遇巧前度的劇情,若在現實世界碰到這回事,又應如何處理呢?稍早前,有巴打在連登討論區吹水台發帖求救,表示:「開心去台北玩,入閘後發現 Ex 坐我隔離。」不少網民都紛紛獻計,希望將尷尬情況減至最低。

稍早前,樓主發帖表示:「話說小弟毒拎一條諗住去台北散心,早就買左機票揀好位,入左閘後拎返陳年冇開嘅 iPad(原本當地圖用),發現仲 link 住佢 icloud account,諗住 logout 之際,有個 notification 彈出黎,見到佢 calendar 入面有個 event,同我同一班機仲隔離位。點算好,我坐 53D 佢坐 53E,我有馬可菠蘿可以上機先,好唔好一上機就扮訓到落機?」後來樓主又補充分手時的情況,當時大家都誤以為對方有第三者:「小弟廢入唔到大學,佢讀 hi dip 又忙上莊,漸漸越嚟越少講嘢,冇咗共同話題,又唔相信對方,就完左了。」最後二人互相妥協,樓主形容:「其實都分得好肉酸。」

【網絡熱話】

【網絡熱話】

之後網民都紛紛留言,有人問:「會唔會係佢見到你去特登訂?」不過樓主回答:「我有諗過,但冇理由,分左手後冇聯絡,share 嘅密碼又改哂。」至於其他留言則有:「拍戲咁款喎」、「感情嘅嘢冇分對錯,可能你會有意外嘅收穫呢」等,也有網民獻計:「你應該係坐入面?早啲上機塞耳機扮瞓覺,飛機爆炸都唔好打開對眼。又或者『hi,唔好誤會,真係咁啱』,之後就睇雜誌算喇。」

結局又如何呢?樓主果然扮睡,不料前度拍醒他。之後隨意寒暄幾句,便 Dead Air 一段時間。後來又再對話,原來前度為了參加舊同學的畢業禮,才去台灣。在落機時,前度問樓主去不去畢業禮,或回港時可以食餐飯。最後樓主表示稍後再回覆對方,但想:「覺得自己好廢,明明想去又扮佳人有約,但又唔敢開口。」不少網民都鼓勵樓主再續前緣,但樓主暫時沒有再更新。

Source:lihkg

Page 1 of 13