沙頭角公路垃圾車輾過老婦!大車盲點多行人過馬路要小心

| Siu Yeung | 05-07-2018 19:20 | |
沙頭角公路垃圾車輾過老婦!大車盲點多行人過馬路要小心

若對汽車有較多知識,也許知道大型車輛因車身較高較長,盲點會比小型車輛多。今日早上近 9 時,沙頭角公路便發生了一宗交意外,一名 86 歲姓梁的老婦正在過馬路,一輛垃圾車將她撞倒輾過。天眼拍得事件經過,有網民翻拍再流傳至網絡,估計老婦走了「盲點」位,司機可能看不到,導致出現這宗意外。

今日早上近 9 時,一輛垃圾車沿上水沙頭角公路往沙頭角方向,駛至近馬尾下段時,見前面私家車開行繼而開車。當時一名老婦在過馬路,司機疑似看不見老婦,將她撞倒,老婦被捲入車底輾過。途人隨即報警,警方及救護員到場後,將受傷老婦送威爾斯醫院搶救,老婦手、腳均有受傷,經治理後已回復清醒。涉事司機 39 歲姓胡,協助警方進行酒精呼測試為零度,現場留下老婦的雨傘及斑斑血漬,警方正調查意外原因。

【網絡熱話】

【筍買情報】

有網民覺得司機「發緊夢」,不過亦有不少人指:「入咗盲點位,司機真係睇唔到架」、「車身高,婆婆走入盲點位」、「大車有喱個盲點,大家要留意」、「真係要警惕,唔好話大車車頭,就算係車尾,另尤其係上斜嘅車車尾 (溜後)、長車嘅中間位 (內輪差)、巴士嘅車尾邊位置 (擺尾),都要盡量遠離佢哋。」。另外有網民認為老婦亦有責任:「前五步就係過路班馬線,真係唔明點解要搵自己身體嚟博」、「成日都急急急急急,亂衝亂撞亂過,點解要咁?」不論誰對誰錯,大家駕車及過馬路都要小心,尤其不要胡亂在大車門前行過呢!

Source:香港交通突發報料區

Page 1 of 14