巴打搭檯被迫「偷聽」情侶對話!忍唔住笑超尷尬?

| Siu Yeung | 05-07-2018 18:15 | |
巴打搭檯被迫「偷聽」情侶對話!忍唔住笑超尷尬?

在香港用餐,搭檯的情況十分普遍,日前在連登討論區飲食台,一位巴打便發帖,問:「有冇試過搭檯食野笑埋一份?」並分享了自己的經歷。話說某天樓主單拖搭檯,聽到一對情侶對話,最後忍不住笑了出來,場面十分尷尬。其他網民看到後,原來不少人都有類似經歷。

樓主表示,某天用餐需要搭檯,碰巧坐在一對情侶,便有意無意,聽到他們的對話,男的表示碰到一個不認識運輸工人,工人指男的生得「靚仔」,從事地盤工作浪費了他。女的接著問:「咁佢有冇話你應該去做咩?」男回應:「佢話我應該去做寫字樓嗰啲,或者做明星!」巴打聽到這裏,偷望男的一眼,忍不住笑了出來,還咳了數聲。該對情侶則怒視了樓主一眼,不再說話,場面相當尷尬。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

網民看到了樓主的遭遇,都紛紛留言,原來不少人都有類似經歷:「有時喺 lift 聽到人吹水講 onX 嘢都好難忍,笑又好似偷聽佢地講野咁,好_尷尬」、「返工有時啲同事 Xup 吹水講得又大聲,我都會忍唔到,搞到自己好似唔專心偷聽人哋講野咁」、「有次喺茶餐廳食飯,隔離檯個阿嬸食食下飯突然打乞痴,啲飯噴到對面嘅阿叔,我當時目擊呢個畫面大笑咗出嚟,個阿叔_到個阿嬸即埋單走人」等。

Source:lihkg

Page 1 of 14