香港公司「扮工」文化 網友問:完成工作也要 OT 變常態?

| Siu Yeung | 27-06-2018 20:01 | |
香港公司「扮工」文化  網友問:完成工作也要 OT 變常態?

大家從事的工作,平時需要 OT 超時工作嗎?不過 OT 至少分兩種,第一種是真的工作量太多,人手太少,導致要加班;第二種則是「扮工」文化,意思就是明明已完成手頭上的工作,但因各種原因,所以也不能準時放工。稍早前,在連登討論區上班台,有網民便發帖,問這種情況是否已變成香港公司文化常態,引來不少共鳴。

稍早前,有網民發帖問:「咁嘅公司文化係咪香港常態?」之後樓主述說自己情況,指該份工作已做了近兩個月。雖然合約寫明,工作時間為 9 時半至 6 時半,但現實情況是約 7 時半才可放工,沒有加班費,每個員工都要看老闆臉色,而不能準時下班。樓主試過不加理會:「試過準時走,第二日比阿姐捉入房話唔可以準時走,同事以為你好得閒。」他又解釋:「其實真係有嘢未做晒我係願意 OT,但要我每早都扮 OT 真係好辛苦,浪費緊自己 D 青春。其實咁樣嘅公司文化 係咪真係香港嘅 norm 來?利申:見緊其他工,有得走即走。」

【網絡熱話】

【旅遊筍料】

樓主發帖後,不少網民都表示,自己也有類似遭遇,留言包括:「寧願有嘢做 OT 到 9 點 10 點,都唔想由六半坐到七半」、「公司 D 人為咗生存就妥協,全部都指定動作咁 OT,其實究竟係邊個做爛規矩先」、「我公司都係咁,不過我照樣無理,最多咪炒我,人工低多多要求 on99」、「阿頭同我講,呢度 official 5 點半放工,但一般同事都 6 點先執嘢。我彩佢都有味,第二日開始就準時走,佢又唔炒我,日日準時走,有幾個真係無嘢做嘅 contractor 都跟我準時走。不過真係有 D 同事好鍾意扮 OT,明明大家都知佢無嘢做,但佢地坐爛坐多一個鐘,唔知搏乜」、「前排被上司話要勤力乜乜,洗我腦要為未來奮鬥先有錢途,最好 24 小時都做公司嘢,咁先會成功咁, 我心諗我做多份 freelance 唔好?」等。

Source:lihkg

Page 1 of 12