「香港唱片」太古廣場店結業!網民感慨:被時代淘汰

| Hin | 22-06-2018 16:26 | |
「香港唱片」太古廣場店結業!網民感慨:被時代淘汰

有逾 30 年歷史的唱片店「香港唱片」(Hong Kong Records),因經營困難,宣布太古廣場分店將於 6 月尾結業,而其海港城分店亦恐怕難逃結業的命運,其創辦人蕭勁展更直言「這行業已經沒有將來」。

對於又一間大型唱片店結業,網民在討論區也有不少討論,更表示這是「唱片業沒落」,更有網民感慨地留言謂「真真正正被時代淘汰」。說到底何解唱片店經營愈來愈難呢?有網民就表示單單租金這個成本已經玩死唱片店,更問要賣多少張唱片才可回本。另外,也有網民表示是「土地問題」,現時大家也住在百多呎的蝸居,邊有錢玩 Hi-Fi,即使有錢買碟都無位放。

【精選消息】

【精選消息】

不過,大部分網民認為唱片店沒落,最大原因是串流音樂的興起,更謂一杯咖啡價錢的月費,已可擁有數萬張唱片串流聽,加上音質又好,實在毋須買碟;再加上大家也機不離手,在方便行先的情況下,誰會再去買碟呢?

另外,也有網民表示現時得日本這個國家的唱片業還是盛行當中,原因是版權法例完善、有二手銷售規範等元素,令唱片業這樣盛行。

部分網民留言

「真真正正被時代淘汰」

「主流係聽 mp3 之類,而家 d 屋咁細有幾多人有位玩 hi fi」

「聽歌有 moov、KKBOX、Spotify;睇戲有 google play、iTunes Store。點解要買碟?」

「土地問題,我寧願比錢 apple music 同 spotify 都唔想買 CD」

「實在冇位,唔好話唱片,實體書都冇買好耐」

「盜版下載都已經過時,而家 kkbox、Spotify 最平十幾蚊有交易,仲平過買杯嘢飲,音質又好,仲使鬼download。唱片更加係文物」

「香港住屋細,多數用下載,音樂係,打機又係」

「Spotify family plan $15 唔使一個月,我唔係好追歌都是但買左算」

「e 家根本 d 人對聽歌冇咩要求。冇咩人有時間係屋企坐定定聽歌,放鬆心情。歌對佢地黎講淨係唱 k 啦或者搭地鐵塞住耳仔搵 d 野聽下既消遣。」

「全世界得返日本既 CD 業仲係大行其道」

Source:hket、lihkg

相關文章

Page 1 of 11