用 iPhone 7 睇完 AV 畫面不能關閉!巴打上網求救

| Siu Yeung | 21-06-2018 16:27 | |
用 iPhone 7 睇完 AV 畫面不能關閉!巴打上網求救

不論電腦還是手機,有時總會碰到一些奇怪的情況,而且難以解決。日前,在連登討論區手機台,便有巴打發帖求救,指「iphone 7 睇完 av,個程式切換預覽畫面關極都仲係到」,更附上 GIF 說明情況。不少網友紛紛獻計救援,最終成功關到這個畫面。

日前,有巴打發帖,表示:「只要部機一打橫,個 safari 就會變做之前睇嘅 av 畫面,㩒入去就會變返正常畫面,有咩方法解決?陣間出街俾人以為變態佬。」此帖一出後,原來也有「同道中人」:「_我都係咁呀,然後隔離個女同學同我一齊望住我部手機查字典,我一轉 app,仆哂 X X 街」。

【網絡熱話】

【旅遊筍料】

看到樓主的「慘況」,不少人都食花生問番號或求 seed,當然也有人正常獻計,建議包括:「關機重開」、「kill app」、「試下 Del 瀏覽記錄」等,但均告失敗,之後有人表示:「用 safari  開返啲打橫嘅野再轉 app 就得」,樓主終於成功洗走 AV 畫面。

Source:lihkg

Page 1 of 14