私家車油站入油扯斷喉管!網民:無線入油你識咩呀

| Siu Yeung | 13-06-2018 15:21 | |
私家車油站入油扯斷喉管!網民:無線入油你識咩呀

跟外國油站不同,香港汽車入油,基本都由油站職員處理,司機無須自行入油。不過有時一不小心,司機可能誤以為已拔油槍,有機會造成意外。今日下午時間,便有網民目擊,一架私家車將油喉扯斷,油槍仍插在車身上的油缸口,不過似乎已即時發現,未有釀成更嚴重意外。

【網絡熱話】

【生活情報】

今日下午,有網民在 facebook 小心駕駛(討論別人駕駛態度) 群組分享了兩張相片,只見一輛白色私家車,原本打算駛離 Shell 蜆殼油站,但油槍仍插在車身上的油缸口,油喉已跟油槍分離。發帖樓主表示:「香港都係第一次見,睇住佢扯斷。」網民看到相片後,都紛紛「食花生」,留言包括:「無線入油,你識咩呀」、「淘寶個 D 裝飾玩具嚟姐,嚇我唔到嘅」、「報警……有人搶鎗,call 飛虎」、「高科技產品,自動將空氣裏面嘅水份轉換成電油」、「入完油望下支槍抆咗未先出車應該係常識嚟嘅」、「架車入完 V Power 真係好力咗喎」等。

雖然這種意外不算常見,但據過往報道,也曾發生過數次。例如去年 6 月,便有一輛平治行駛時,車上仍插上油槍連油喉,在吐露港「吊吊揈」;2011 年 1 月,大埔廣福道加德士油站亦發生過類似意外,司機同樣扯斷了油喉。

Source:小心駕駛(討論別人駕駛態度) 

Page 1 of 14