身邊總有低調富貴同事?網民:假有錢中產先鍾意高調

| Siu Yeung | 12-06-2018 14:07 | |
身邊總有低調富貴同事?網民:假有錢中產先鍾意高調

平時上班,單看表面或許覺得人人都相差無幾,不過說不定你身邊某個同事,原來是「隱世富豪」。日前,在連登討論區上班台,有網民發帖,問:「身邊有無同事好有錢,但係非常低調?」同時樓主分享自己的親身經歷,指最近才發現,原來有一個同事竟住在又一村獨立屋。

稍早前,有連登巴打發帖表示:「識個男同事,話自己住花墟附近,跟住有次 OT 到好夜,的士一齊走人,先知原來佢住又一村獨立屋,我哋幾個呆左。」按現時樓價,又一村每平方呎大概售 2 萬以上,較小的 700 多平方呎房屋,大概要 1500 萬,較大超過 1800 平方呎的,隨時超過 6000 萬。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

帖子發布以後,引來不少網民回應,原來不少人身邊,都有有錢同事,有網民回覆:「有,屋企千幾萬身家,但佢想學車都自己返工賺錢學,唔熟佢以為佢普通人」、「上面好多例子係屋企有錢姐,有時屋企有錢你就會想靠下自己架啦,滿足感都好緊要架」、「有時有錢仔就係唔想比人話佢靠屋企,搞到無屋企自己就係件垃圾(可能係事實),同埋低調d唔使比人串同拎著數。識個有錢肥仔,都係靠用錢換朋友,個個成日屈佢請食飯」、「有個 40 幾歲男同事平時成日俾班八婆同事笑,做左廿年都係得三皮人工乜乜柒柒。有日個男同事同我講,佢有好多個地舖收緊租,月入過百萬,返工只係為咗唔想喺屋企_坐冇野做」。另外還有人表示:「通常 d 真有錢都好低調,係 d 假有錢中產先高調,住阿爸阿媽層私樓以為自己係富豪。」

Source:lihkg

Page 1 of 14