巴打細數食放題最癲經歷!下半場換人嘔完再食?

| Siu Yeung | 11-06-2018 15:16 | |
巴打細數食放題最癲經歷!下半場換人嘔完再食?

不少香港人都喜歡食放題,大概貪任食不用就住就住,不過對部分人來說,單是任食可能還未夠滿足。稍早前,連登討論區飲食台便有巴打發帖,問:「最癲見過人點食放題?」樓主先分享自己的經歷,他表示:「見人食食下換人,有個人上半場食飽走咗,下半場第二個人入來繼續食。」帖子發布後,隨即引來巴打熱議,原來不少人食放題,都遇過奇怪經歷。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

稍早前樓主發帖表示,食放題時,看到有人中途換人,然後繼續食,變相幾乎等同半價。原來還有巴打見過其他缺德行為,其中一名網友分享:「見過 2 個 MK 食得好急,食完行後樓梯走咗,個經理嬲到_街,係咁_D下屬。」另外也有不少損人不利己的行為:「8 個人去大 x 屋食放題,臨尾同佢玩野,拎十幾罐汽水返黎,之後開哂佢唔飲」,還有一個「更癲」:「有次一大班 friend 去食放題,坐我隔離個 friend 食完一輪就去廁所,去完之後又繼續係咁食,如是者去咗幾輪。我問佢,無嘢嘛,你去咗幾次廁所痾仲食得咁癲? 條友答我:痴線邊個話你知我肚痾?原來條友走咗去廁所嘔,嘔完再出返嚟食。」

不過食放題也不定只遇到佔便宜的情況,有人看過情侶不和的情況:「有對情侶去食,點知個男既掛住打機,個女嘅已經黑面,個男嘅又叫埋啲火鍋個啲。之後個女一路黑面,最後無點食過野就走,成程半個鐘都無。」至於其他「奇異」情況,還有:「三文魚刺身溝蟹粥」、「上次同朋友食放題,佢第一時間剔咗個揚州炒飯,食完就飽」、「淨係食雞軟骨串燒,食咗唔知幾多十串」、「最癲 8 個人食放題,叫咗 4 round,每次 20 個海膽手卷」、「我覺得係間餐廳癲。牛一,三個人食,本身五碟牛咁叫,點知都係畀好少我。我跟住一次過叫廿碟,點知嚟咗一座肉山,果到計,起埋有五十碟以上。重大大聲講食唔曬要罰錢」等。

Source:lihkg

Page 1 of 14