謝師宴太貴失卻原意?巴打批評變炫耀之夜

| Siu Yeung | 08-06-2018 16:46 | |
謝師宴太貴失卻原意?巴打批評變炫耀之夜

對每年應屆畢業生來說,除了放榜,謝師宴也是一個重要的日子。顧名思義,謝師宴的主要目的,自然是向老師表達謝意,同時讓師生也有一個美好回憶。不過稍早前在連登討論區,有巴打發帖表示:「謝師宴食咁_貴係咪香港獨有?」並指現時謝師宴,變成為了穿靚衫和炫富,之後又有人發帖指:「豪華謝師宴好無謂,唔搞都無所謂。」

發帖樓主表示:「唔知幾星級酒店,成千蚊食一餐。明明謝師宴原意係表達謝意,變_左著靚衫、炫富,真係好核突。」之後有不少巴打都表示贊同:「酒店啲野食真係又唔好味又唔飽。如果我係老師,都唔會想食酒店啲西餐,更加唔想學生浪費金錢。不過所謂謝師宴有幾多成份係謝師?」、「今年 grad din 800 幾蚊去香格里拉重要食星洲炒米,真心想退錢。」

【網絡熱話】

【科技】

有網民覺得謝師既然已失原意,倒不如不去,而且覺得同學也不會再相見,不過馬上有人指:「好多學校唔去都要畀錢,d 人又會話讀咗六年都唔去多謝下老師好冷血,會喺背後講你壞話,但根本謝師宴就唔係真係為老師而搞。」當中有人建議:「其實中學生平平地食一餐咪算囉,去下大排檔打下邊爐已經好開心」,但又有巴打反駁:「一定會有人嫌棄話太cheap,之後拎老豆老母 d 辛苦錢去食餐完全唔值嘅飯。」

其實謝師宴文化,也不是首次受到批評,例如不論出席與否,學生都需要繳交費用,又幾乎必須盛裝出席,一些環境較貧苦的學生,有可能不能負擔,也有人認為謝師宴扭曲師生的關係,參加者大多是入世未深的青年,此等活動容易錯誤灌輸他們奢侈的觀念,變成「一群小孩子在裝成年人」。當然從正面觀看,謝師宴可讓師生都可留下美好回憶。

Source:lihkg

Page 1 of 12