【激勵】從會考 0 分到大學碩士畢業邁向專業會計師之路 港男分享十年讀書心得

| 柔之拔 | 08-06-2018 07:25 | |
【激勵】從會考 0 分到大學碩士畢業邁向專業會計師之路 港男分享十年讀書心得

命運是對手,永不低頭。網民 samwai206 日前在香港討論區發表一篇鼓舞帖子,題為「分享十年讀書心得~由會考零分開始」。今年 27 歲的 samwai206 分享從會考零分,十年間蛻變成為大學碩士畢業,逐步邁向專業會計師之路,恍如更生人士;期間曾經歷逃學、染金毛做壞孩子、整天打機虛度光陰、到出來工作才頓悟,人生就是要活到老,學到老。

samwai206 在帖子劈頭第一句:「出呢個 post 既目的係想鼓勵想升學既人同埋想的起心肝讀返書既你。」他表示自己從小學至中學都係全級尾十、入到全區 Band 3 尾的中學、中一開始常請病假缺課、一個學期上課不足 100 小時、操行極差、染金毛、流連網吧、打架上差館守行為;會考報考 6 個科目,當中 3 科缺席,結果 3F3U 零分畢業。起初他以為畢業就是解脫,在勞工處搵到人工最高的裝修學徒,豈料上班兩個月瘦了 10kg 兼手腳受傷,終於明白社會遊戲規則,學歷越低,選擇越少;他頓悟如果原地踏步,終有一天會被社會淘汰。他遂由毅進課程開始,再次踏上學業之路。

【精選消息】

samwai206 分享了聲稱「最屈機」的學英文方法,他買了一本小學生適用的牛津字典,把以往打遊戲機的時間,變成每天讀字典,整句整句的背誦,一年背誦了整本字典;又讀書讀上癮,「唔溫書,唔舒服」。此外,他又結交了志同道合的同學,大家一起學習奮鬥,彼此互勉,最終在毅進課程以全科 A 畢業。

本來讀毅進是為了可以投考警察。毅進畢業後,samwai206 卻沒有停下來,他繼續報讀 Higher Diploma 高級文憑,「一係唔讀,一讀就一定要讀到上大學」,立志成為專業會計師。在高級文憑的第一年 GPA 是 3.01,第三年 GPA 是 3.89;並在課餘再讀英文培訓班進修英文,又學懂 exam focus 讀書技巧。畢業後,samwai206 獲得多達 4 間大學學系垂青取錄,他最終選擇了 Open University 香港公開大學。samwai206 坦言,當時身邊很多朋友指他的選擇是「傻仔」,但 samwai206 是考慮到選擇 OU 可以更快達到目標。

samwai206 用了 6 年完成大學學士學位課程、畢業後用 2 年成功考取會計師牌、再以半工讀方式順利在 PolyU 完成 2 年制的 Master of Professional Accounting 碩士課程。他又謙虛表示工作總算可以維持生計云云。網民建議樓主多讀一個 Master,樓主笑指要先休息幾年。 

【精選消息】

samwai206 在帖子分享奮鬥之路,贏得不少網民瀏覽,並踴躍回應支持;個別網民的分享也令人振奮。網民留言,節錄如下:

  • 樓主,唔係想話你, 亦無資格話你, 只不過真心講一句, 人生無幾多個十年姐, 我估你都唔會再花多十年讀書啦. 香港人個個都上啦啦聲上岸坐係度等收錢. 不過咁, 你真係好有毅力!換係我一定好快放棄!繼續加油!

 

  • 其實而家用 $ 都買到學位 La 已不用甘辛苦

 

  • 同意你說法一直原地踏步 會有一日被社會淘汰

【精選消息】

  • 我同樓主經歷相似 都用咗 10 年半工讀 由中五讀到大學畢業 雖然無好似樓主讀到 Master 做專業人士 但而家都考到份政府工 夠俾屋企夠自己食 

 

  • 如果在 30 歲前完成, 還有好多 機會! 30 歲後一年比一年小! 一路工作一路進修在今天是必需的!

 

  • THX 師兄,師兄 master 係三大讀?定其他? 毅進能入番 UGC 的人我諗唔會超過 1%,因為只計讀完毅進會再升學的人我諗都已經只有 10%, 師兄真勁。

 

  • 我同師兄都係同路人喎!第一次會考 1 分,之後出嚟做嘢做會計文員,過咗一年半載走去讀夜校 LCC,囉咗個 credit。發現自己都廢唔晒,走去報 IVE 夜校讀會計,成績好好。之後即報會考自修,又啱啱好夠分搵咗間中六讀,過咗幾年...著返校服,都有個心理關口要過...AL 兩條 B,不過中文炒咗,焗住走去咗外國讀大學。師兄嗰時有冇朋友鼓勵同幫手?定係全程靠自己?我自修會考時冇老死嘅鼓勵同幫手,我嘅人生都唔會改寫。

 

  • 因為我都打算讀毅進希望做到最好,所以參考你當時拎全 A 做法。以當年你英文底子差要硬背英文生字句子一定好辛苦,今日記完明天可能又忘記,如此反覆進行沉悶工作,但當你學懂新生字時又會有滿足感。
  • 樓主:無錯 正正就係咁 讀書搵到滿足感就會繼續讀落去

 

  • 上到 hd 都係得 10% 人係認真讀書, ching 真心勁, 對得住毅進呢個名, 因為我估好多人係 hea 進
     

 

Source:香港討論區

相關文章

Page 1 of 11