返大陸食嘢變潮流?巴打嘆不了解 90 後潮童

| Siu Yeung | 04-06-2018 13:54 | |
返大陸食嘢變潮流?巴打嘆不了解 90 後潮童

近年內地有不少新興趣的飲食品牌,其中如「喜茶」便是中一個大熱,據說高峰時期,要排隊幾小時才可以買到。不過,稍早前在LIHKG 連登討論區中,有巴打發帖表示:「究竟幾時開始喺大陸食嘢變咗潮流?」,並指不了解現在的 90 後潮童。

該名巴打在帖表示:「最近呢幾個月轉左新工,聽啲濕_90 後同事吹水。竟然係會講咩:好想飲喜茶囉,但係又要同啲大陸哩迫 xx (男人老狗八婆 tone)。跟住又會講咩下星期去邊間新支那 cafe,但又笑_另一個同事中意支那成日睇支那綜藝?我真係好不解依加啲所謂潮童。」

【網絡熱話】

【網絡熱話】

此帖一出,不少網民都有同感,留言包括:「而家好多人星期六就上去食袋底撈飲_茶,成班垃圾」、「係咪九十後尾 xx ( 之後d 00後應該仲撚癲)」、「佢地鬥快集齊元素週期表,你識條鐵咩」、「果班潮童跟本係大陸仔」等,不過也有巴打認為:「但都好老實講句,香港食肆都好唔抵幫」、「去下連城就知內地幾高質」等。

Source:lihkg

Page 1 of 13