女乘客質疑的士司機收多廿元反被鬧!網民:塞車唔會關佢事

| Siu Yeung | 28-05-2018 20:18 | |
女乘客質疑的士司機收多廿元反被鬧!網民:塞車唔會關佢事

香港的士服務雖然屢受批評,但有時也要看理據。日前,一位女網民發帖指某的士司機兜路,車費有平常的 50 多港元,變成 70 多港元。不過事主發帖後,反而遭其他網民指責,其中一個原因是按單據的公里,其實路程沒有明顯變遠,但時間卻長了,意味可能是塞車造成,而且多了 20 元也不算大數目,反質疑樓主無理公審。

稍早前,一位網民先後在 facebook 的士司機資訊網 Taxi 及巴打絲打 Facebook Club 群組發帖,指一名的士司機兜路,令她要多付約 20 港元車資,並附有多張單據相片加以證明。樓主內文指:「我長期坐的士由西環去灣仔,由未加價車資$4x坐到依家 $5X,去程同回程都差不多,而且大部分司機既路線係一樣既,有一日,有個司機有大路唔行,行內街,結果當日車資$73,我覺得佢係有心的。」

【科技】

【網絡熱話】

那麼,的士司機是否真的刻意兜路多收車資呢?有網民細心留意單據,發現 70 多港元的那張單據,總公里其實跟平時 50 多元的差不多,但時間卻被比較長,正常車程約 10 分鐘,這次則近半小時,意味可能因為塞車,導致車資增加,未必是刻意兜路。

樓主發帖後,不少網民作出解釋:「有時真係難預計邊條路塞 D……,來回兩程路段,差 0.22km,唔算兜路啦。貴咗係因為塞車等候時間,一般的士佬同揸車嘅都唔想塞,情願快快爽上下一個客好過啦」、「塞車也計錢的,你知道嗎?」等,也有人表示,如不想爭論,下次上車可說明走哪條路,也有不少人直指責樓主:「咪咁小人之心啦,唔係話你無錢唔好答的士,不過怕塞車就行路啦」、「搭得的士為個廿蚊係到嘈」等。

Source:的士司機資訊網 Taxi巴打絲打 Facebook Club 

Page 1 of 12