準新人疑貪便宜呃婚照!攝影師高招反賺多 HK$7000

| Siu Yeung | 23-05-2018 18:30 | |
準新人疑貪便宜呃婚照!攝影師高招反賺多 HK$7000

廣東人有句話叫「偷雞唔到蝕渣米」,今次大概可用到這對準新人身上。稍早前,在 LIHKG 連登討論區攝影台,有攝影師發帖表示:「頭先差啲比對新人呃。」原來該對準新人,疑似想收完 WhatsApp 相後不找尾數,攝影師亦不笨,早已將相片壓縮。最後準新人發現相片放大效果很差,唯有再問攝影師取相片,攝影師表明相片已刪除,修復便需多付 7,000 港元,準新人只好接受。

稍早前,有攝影師發帖,內文表示:「啊叔我做生意一向好公道,影得好先收唔好,我最多收 3,000 出場費,其他我一蚊都唔收。」而最近一單生意,其中一對準新人以 WhatsApp 收相之後,表示相片拍得不好,只給予攝影師 3,000 港元最基本收費。攝影師稱:「明明果幾十幅絕對正常……,我都知對乞兒想點,9 成係 whatsapp 收完相 DL後,扮唔鐘意唔想比尾數。但呀叔我都唔係食齋,一早 resize 晒再 compress 到得返幾十 k。電話唔放大都幾靚,但 ipad 開就連對眼都睇唔到。」

【網絡熱話】

【網絡熱話】

過了兩天,準新才發現相片放大效果會很差,唯有再找攝影師,可否給他們若干相片。攝影師回覆表示,相片已全部刪除,「因為你冇畀錢,啲相唔係你,我點處置都得。」準新人聽到後,顯得非常着急,攝影師似乎還故意不聽幾次電話。之後攝影師向準新人說:「試下 re 唔 recover 到啦,但 recover 隻 harddisk 都要錢,加埋其他你要畀多 7k 喎。」最後新人唯有接受,文末攝影師表示:「想呃呀叔我?下世啦!」,又稱:「好多婚攝公司好西,但呀叔我話你知,啲客仲西,特別係住啲偽豪宅果班。」

帖子發布以後,惹來不少讚好及迴響,留言包括:「高招自保」、「做 media 真係要有留底習慣,下次可以落水印」、「我係你既話一係就屈得勁啲,收佢幾皮野。不過依個故事結局都已經好大快人」等。另外亦有同行表示,自己也有類似經歷:「上次有兩公婆都係專業人士,一個物理治療師,一個 ibank 都想呃鳩我錢。初入行成 9 比人呃,走數乜都試過,而家學精左。」

Source:lihkg

Page 1 of 14