孕婦指責盲人引路設施致其扭傷!網民:係咪應該自己睇路?

| Siu Yeung | 21-05-2018 17:57 | |
孕婦指責盲人引路設施致其扭傷!網民:係咪應該自己睇路?

現時香港不少公眾地方,地面都設有「觸覺引路帶」(tactile guide path) ,方便供視障人士前往不同的地方。雖然社會共融是當今經常出現的議題,但早前便有一名孕婦發帖,指觸覺引路帶使其扭傷,質問:「乜香港周街都盲人咩?定周街多孕婦?」不料帖子一出之後,反被網友群起指責。

在 facebook「上水人大聯盟」群組的孕婦表示:「係,無錯,呢種的確方便盲人,但卻扭親我呢個孕婦。乜香港周街都盲人咩?定周街多孕婦?!」

【電玩遊戲】

【科技】

雖然原帖已刪,但截圖瞬速流傳到各大討論區,不少網民都不齒該名孕婦的言論,留言包括:「個 b 好慘,屋企窮都仲有得救,老母 on9 係一世」、「咁都扭到,大肚婆有眼都盲」、「盲人唔太多,大肚婆都唔太少,但盲嘅大肚婆真係好少,而家起碼有一個」、「香港咁_多樓梯,如果有一日你碌_咗落去,係咪要拆_晒佢呀」、「佢大肚就最多十個月,人地盲就一世。咁都要比?」、「係咪應該自己睇路?」等。不過也有網民表示,有時落雨引路帶會比較滑。

Source:上水人大聯盟、lihkg

相關文章

Page 1 of 11