港媽搭的士質疑司機濫收 BB 車行李費!因 HK$6 公審惹爭議

| Siu Yeung | 21-05-2018 15:17 | |
港媽搭的士質疑司機濫收 BB 車行李費!因 HK$6 公審惹爭議

偶然都會看到有人爭議,行李放進的士車廂內,是不是不用收行李附加費呢?稍早前,一位港媽便帶同 BB 車乘坐的士,到達目的地後,司機收取了她 HK$6 行李附加費 。港媽表示 BB 車並非放在車尾箱,質疑應否額外收費,在網上惹來不少爭議。

稍早前,一名港媽在 facebook 的士司機資訊網 Taxi 群組,發帖表示:「我同先生同 2 個女女帶住呢架仲矮過我歲半女女嘅 BB 車上車……,停車時咪錶是 $35.9,司機收我 $42,我就好奇地問點解 $42,佢話 BB 車要收 $6,我即時話,下…我唔係放尾,更何況咁細,佢就話係法例規定!咁我就打畀我嘅的士司機朋友查問,他說不用收,唔高過 140cm 根本唔使收。」

【網絡熱話】

【網絡熱話】

帖子發布以後,惹來不少爭議,部分人不認同港媽想法,加上港媽有貼出「的士司機證」,所以也有人指責港媽網絡公審,留言包括:「為咗搵人著數,慳番嗰六蚊,你會開心好多?」、「為了 6 蚊而公審人家叫縮骨啦」等。不過也有人表示,港媽不一定全錯。根據運輸署的士收費指引,以下情需收取 HK$ 6 行李附加費:「每件擺放在車尾行李廂內的行李;或每件擺放在車廂內而長、闊、高總和超過 140 厘米的行李。嬰兒車亦需按照上述準則繳付行李附加費。」

港媽搭的士質疑司機濫收 BB 車行李費!因 HK$6 公審惹爭議
港媽搭的士,放進車廂內的 BB 車尺寸。

事實上,重點應該在於 BB 車摺疊後,長、闊、高總和是否超過 140 厘米。根據港媽 BB 車的款式,摺疊後的尺寸是 32 x 20 x 38 厘米,加起來就 90 厘米。所以亦有網民表示:「執正黎講 6 蚊師奶贏硬」、「摺埋長闊高加埋唔過 140 真係唔收得」等。

Source:的士司機資訊網 Taxi、運輸署

Page 1 of 12