Tesla 司機踩單車無時間入錶?留求情字條「回來補足停車費」

| Siu Yeung | 18-05-2018 16:20 | |
Tesla 司機踩單車無時間入錶?留求情字條「回來補足停車費」

根據運輸署現時的咪錶設定,為免停車位遭長時間佔用, 咪表位最長入表時間為 2 小時,若超過兩小時又要繼續停車的話,便要回去續錶。稍早前,一位網民便在大埔大尾篤停車場,拍得一張「搞笑」的相片。一位車主停車後,竟留下一張字條,表示因踩單車未能趕回來,請警察高抬貴手,不要抄牌,回來後會補足停車費用,惹來不少網民訕笑。

【網絡熱話】

【科技】

根據樓主描述,在今日近中午 1 時拍,發現一架 Tesla,在水撥位置夾了一張字條,上面寫:「Sir / Madam,已於 12:00 入錶 2 小時,踩單車未能趕回來,懇請高抬貴手。回來補足停車場。」

相片上傳至 facebook 「馬路的事討論區」後,車主被不少人嘲笑,留言包括:「夠鐘就咩車都抄㗎啦,又唔好成日覺得呢 d 車主有問題或腦殘」、「即係通知警察已經知道自己兩個鐘內一定返唔到去入錶,請隨便抄啦」、「踏單車就唔好揸車嗎?一係泊大埔商場,再响大埔踏入去」、「sir 話好呀,多謝你$320,補足架啦」、「講咁多,抄多張」、「呢招好呀,下次去旅行都擺咪錶位,寫住去旅行數日,返來補回錶錢」等。

Source:馬路的事討論區

相關文章

Page 1 of 11