【唔係讀唔到書都唔洗做司機啦】花店老闆議價不遂狠批貨車司機

| 柔之拔 | 13-05-2018 13:51 | |
【唔係讀唔到書都唔洗做司機啦】花店老闆議價不遂狠批貨車司機

是咁的,網民「波司登3.37」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「益下你地班連仔司機,荀工,價低者得!」。該網民在帖子表示:「我是經營一間花店,由於母親節果日接單太多,唔夠車送花既關係,要出去搵街車。」

【精選消息】

「夠膽開我 $120/hr」

他續稱:「搵左個司機,夠膽開我 $120/hr,大佬,食水唔好深 d?當我水魚?我咪好聲好氣,教下佢做生意唔係咁,順面還價 $85/hr,居然仲敢自稱專業人士」 

「居然敢自稱專業人士」

說到火起,「波司登3.37」咆哮:「如果司機都叫專業人士,保安都算啦,唔係讀唔到書都唔洗做司機啦!」

結果呢?「最後我出到 $90/hr 包佢 7am-3pm,佢都唔肯,痴線,真係明益佢都唔肯。」

【精選消息】

「你地班連登跟車佬」

敗走的這位網民,遂在討論區發帖求救:「現在,我決定益下你地班連登跟車佬,$90/hr,想做既 pm 我,價低者得!」




他在發帖後不久再表示:「已經有人 pm 我 $90,你地有人開低小小,我就搵你架勒,記得把握機會!」網民「方糖鏡」立即回應:「你係咪傻_左 捐返入你阿媽個_到得唔得」(文字經過處理)「波司登3.37」絕非善類:「收_啦,方生」(文字經過處理);見到有 6 個網民給負評,他居然留言:「6 個廢青留下負評」。截稿前,該帖子已累積 607 個負評,18 個正評。

【精選消息】

後來,有網民留言出價 $50。「波司登3.37」表示:「拿!有人出價 $50 添!你地好好珍惜機會!明天 3pm deadline」;又坦蕩透露上貨地點:「唔記得講,葵涌業成街上貨,早上 7 到 3 誠心誠意請,你今日同我合作好,明日一定有下一單!」

如此筍工,受到不少網民「青睞」,紛紛請求受僱。網民回應,節錄如下:

  • 免費幫樓主 志在攞經驗同遊車河 pm me
  • 唔洗錢,志在入 big4 之前多個 cv 寫下,請我免費請樓主食我自製既天然肥料
  • 樓主,我得個學車牌不過好想整靚份 cv 順利學野,將來加入 ibank,唔收錢都得,可唔可以比我做
  • 比返 90 一個鐘你 想學野
  • 自薦做義工可以嗎 剛出 h1 想吸收下工作經驗 比 100 油錢我可以了 反正星期日得閒 留番 tg 我聯絡 希巴打比機會我
  • 34.5/h 細佬上有高堂下有妻兒 半年無工開 做下好心請我啦 有經驗 有輕型貨車駕駛執照 守時 有責任心 
  • 我是經營一間花店
  • 連登_有 PM 咩 我_你老母(文字經過處理)

【唔係讀唔到書都唔洗做司機啦】花店老闆議價不遂狠批貨車司機
從 WhatsApp 截圖可見,「叫我陳小姐」議價不遂兼被指侮辱後,彈出一句:「你們要讀書嗎?」

花店老闆與街車司機的 WhatsApp 對話截圖被上載。從截圖目測,花店老闆甫開始就誤把「司機」寫成「師機」;「我叫陳小姐」變成「叫我陳小姐」,態度媲美「叫我梁特」。不過,對方就以「Hihi」回應這名「叫我陳小姐」,似乎「膠都費事俾」。

「叫我陳小姐」仲話本已約了一名開價更貴的司機,現在這個開價較便宜,「叫我陳小姐」居然還要壓價。有句說話叫「個腦生係……」。

「叫我陳小姐」出價 $85,被司機指開價侮辱後,「叫我陳小姐」可能做開老闆,似乎受不住打擊,或惱羞成怒,語無倫次,竟彈出一句:「你們要讀書嗎?」臨尾開價 $90 後,竟命令式加上一句「不要再加了」,議價議到好似佢話事,語出驚人。

「波司登3.37」不是花店老闆?

不過,有網民質疑發帖者「波司登3.37」並非花店老闆「叫我陳小姐」,而是其他網民或「受害司機」本人,並根據上述的 WhatsApp 截圖,以「借刀」寫作手法,還原花店老闆「叫我陳小姐」的特質。

 

Source:LIHKG討論區, 巴打絲打FacebookClub

Page 1 of 14