上台無人吼?「4」字頭號碼搶先殺到儲值卡

| 阿美 | 09-04-2018 11:57 | |
上台無人吼?「4」字頭號碼搶先殺到儲值卡

收到「4」字頭的電話唔使驚!因為通訊辦已於 2 月推出約 630 萬個「4」字頭的新流動電話號碼。不過,邊個會咁「重口味」揀「4」字頭?原來率先用「4」字頭號碼的係儲值卡。

小記日前在「鴨記」所見,「4」字頭電話號碼率先出現在 SmarTone 系的儲值卡上,通過包裝可以看到;另外亦有 CMHK 的部分儲值卡,插卡後系統分派號碼先至知,大家無得揀!

【精選消息】舊 iPad 可玩 Apple Pencil 功能?香港出品觸控筆 SonarPen 眾籌價$200 有找

【精選消息】【JB 限定】iOS 密技開啟 WhatsApp 黑色版介面

各網絡商門市,暫時未見有擺「4」字頭號碼俾大家揀,亦相信會揀嘅用戶唔多,所以預計都會擺去儲值卡市場用。至於同樣在 2 月份推出的 250 萬個「7」字頭、180 萬個是「8」字頭號碼,暫時未見有卡用或門市有得揀。

上台無人吼?「4」字頭號碼搶先殺到儲值卡
「4」字頭的電話號碼應該少人揀,業界估計,當中許多會用於儲值卡上。

Source:ezone.hk

Page 1 of 12