傳月入 HK$1.55 萬 18 至 65 歲人士獲派 2 千!網民鬧爆:不如唔好派

| Kay | 21-03-2018 13:44 | |
傳月入 HK$1.55 萬 18 至 65 歲人士獲派 2 千!網民鬧爆:不如唔好派

今日(3 月 21 日)多間本地傳媒報道,政府擬向月入低於個人 HK$1.55 萬元、兼沒有申領任何政府津貼的成年港人「派錢」,上限為 HK$2,000 元,實行財政司司長陳茂波在今年《財政預算案》公布後,承諾「補漏拾遺」的措施。消息指,有關措施預計在月底公布,透過關愛基金向特定群眾派發現金津貼,約有 200 萬港人受惠,而本身已領取綜援、低收入津貼及長者津貼的人士,已有「三糧」的人士,則不會再獲派錢,免出現雙重得益。此新聞一出,固然又成為網民焦點,不過網民認為「派錢」理應是皆大歡喜的事情,前財政司司長曾俊華曾試過全民派 6 千,但如今財政司司長陳茂波的派錢銀碼只得 2 千,兼只得一小撮人受惠,因此在眾多網民留言中,不乏「不如唔好派」、「傻的嗎篩選派得 2 千幫到乜」等鬧爆言論。

【精選消息】日本無印 2018 七大熱門商品排名!第一名竟是……

【精選消息】 嚴選人工最低 + 最霉行業

早前財政司司長陳茂波曾於《財政預算案》記者會表示:「比起全民咁一刀切派錢唔係我所信嘅嘢」,不過受着不同政黨及團體要求派錢的訴求,於是以上傳聞應運而生。雖然現時「月入 $1.55 萬之 18 至 65 歲人士獲派 2 千」消息還未正式確認,但網民一致認為財政司司長陳茂波此舉並非萬全之策,大鬧「全民派 6 千啦 XX」、「慘 X 到仲要唔比過 15.5K 嘅月入先有得收」、「派得 2,000 都傻的嗎,個成本隨時高過本金」,比比皆是。

此外,有網民認為「派錢嘅精粹係人人有份多筆意外之財,製造短暫社會和諧,你得部份人有只會製造社會撕裂」之外,亦不解月入何解要定為 HK$1.55 萬,而非現時入息中位數的 HK$1.68 萬。更有網民笑言:「正正經經聽工聯會全部派 3K 咪算」,或許真可以 TVB BBQ 大團員結局收場?

網民鬧爆實錄:

「全民派 6 千啦 XX」

「慘 X 到仲要唔比過 15.5K 嘅月入先有得收」

「派得 2,000 都傻的嗎,個成本隨時高過本金」

「二千不如唔好派」

「正正經經聽工聯會全部派 3K 咪算,整乜 X 嘢月入中位數,食 X 錯藥?」

「派得嗰二千,鬍鬚曾都派六千啦」

「有篩選派錢已傻的嗎,點解用中位數劃線又有排討論」

「香港比起澳門真係 cheap 到喊」

「派錢嘅精粹係人人有份多筆意外之財,製造短暫社會和諧,你得部份人有只會製造社會撕裂」

「真係寧願佢攞筆錢去起醫院」

「月入 HK$15,500 仲要無申請過其他嘢,實際會有幾多人?仲要得二千,同唔派有乜分別?無錢就話頭痕,有錢都唔識用,仲好意思話好過曾俊華」

「感謝司長陳茂波提供笑話。」

傳月入 HK$1.55 萬 18 至 65 歲人士獲派 2 千!網民鬧爆:不如唔好派
對於「月入 HK$1.55 萬之 18 至 65 歲人士獲派 2 千」傳聞,網民留言可謂一致負評。

傳月入 HK$1.55 萬 18 至 65 歲人士獲派 2 千!網民鬧爆:不如唔好派
有網民認為,「派錢嘅精粹係人人有份多筆意外之財,制造短暫社會和諧,你得部份人有只會製造社會撕裂」,有感「月入 HK$1.55 萬之 18 至 65 歲人士獲派 2 千」措施傳聞不得民心。

Source: hket, hkgolden

Page 1 of 14