德蘭女生 Last day 拍 MV 跳《到此一遊》 網民:回憶比成績重要

| Siu Yeung | 06-03-2018 19:02 | |
德蘭女生 Last day 拍 MV 跳《到此一遊》 網民:回憶比成績重要

不知不覺間又到中學畢業的日子,除了讀好書考好試,有沒有想過留下青春美好的回憶?日前德蘭中學一班中六女生,便趁上學 Last day,便以電視劇《降魔的》主題曲《到此一遊》,大跳熱舞,拍了一段屬於自己 MV。上載到 facebook 專頁「名校 Secrets」後,獲得不少網民讚好,讓不少人感慨,這將會是長大後,最懷念的回憶。

【網絡熱話】

【流動】

何文田德蘭中學一班中六生,自稱「德閒女神(經)團」,早前趁上學 Last day,在學校的樓梯、課室、走廊、球場、有蓋操場等地方,拍下電視劇《降魔的》主題曲《到此一遊》的勁舞 MV,其概念相信來自 TVB 勁歌金曲女神團翻唱的版本。有影片中,更加插一班女生 Friend 子合照,讓不少網民勾起昔日回憶。

影片至今上載不足一天,但已有近 7,000 個讚好,超過 800 次分享。網民留言包括:「讀書時無玩過呢啲野,大左會發覺比起成績回憶更重要」、「第時大過左...睇番轉頭...呢一段片都一定會係大家最懷念嘅回憶」、「如果我後生幾年睇到尼條片應該會嘲笑佢地既,但係人老左就覺得尼班年輕人好青春,其實你地好啱。日常生活咁多壓力,最緊要識放鬆,希望你地仲會Keep住尼團火。forever young!!」、「 拍得幾好,last day有咁嘅回憶好正!」等。

Source:名校 Secrets

Page 1 of 12