「燒壞腦」先去尖沙咀買單反?巴打自爆買相機中伏實錄

| Siu Yeung | 27-02-2018 18:50 | |
「燒壞腦」先去尖沙咀買單反?巴打自爆買相機中伏實錄

若是香港人,也許都知道尖沙咀有不少專劏遊客的「黑店」,本地人一般較少光顧。不過,人有時也會「發瘟」,日前一位巴打便在連登討論區,分享了自己買相機時的中伏經歷,表示:「我真係燒壞腦先喺尖沙咀買單反。」原本樓主打算買 Canon EOS 800D,卻被游說買了 EOS Kiss X8i,事後才知中伏買了舊型號。

【電腦】

【玩具模型】

樓主圖文並荗發帖表示:「新手,一直想買部 Canon 80D or 800D,喺尖沙咀岀口見到大大個 Canon,去格下價,800D 先賣 5000(港元),又約咗人趕時間就碌卡俾錢。個位店員就攞去我後面幫我裝落相機袋呢個時候,有另一個人黎 sell 其他我之前未聽過嘅型號嘅單反,叫 Canon Kiss x8i,之後喺咁踩 800D,因為手機冇電又約咗朋友就遲到既關係,於是相信人哋係真心推介就冇做 research,5000 加多二千幾換咗個個 Canon Kiss x8i 同加個 HD 既 Marco鏡。」

「燒壞腦」先去尖沙咀買單反?巴打自爆買相機中伏實錄

熟知相機的朋友,也許已猜到發生什麼事了,所謂「Kiss x8i」,其實日本採用的型號,在香港則稱為 750D,也就是該店員似乎有意誤導,讓樓主購買舊型號水貨。樓主表示:「返到屋企先覺得唔妥,上網查原來 x8i 咪即係 750D,15 年岀賣扣埋個 marco 鏡,點都唔值 7000 幾啦係咪啊?」之後樓主檢查單據,發現條款中,寫明「本公司所售賣貨品之價格根據公司之經營成本計算,本店以外之貨品售價與本店無關。」樓主續道:「好人好姐點會寫呢句,之後即刻上網查下呢間鋪頭,果然原來係黑店,好多大陸客岀 post 呻,即刻灰到爆。」

「燒壞腦」先去尖沙咀買單反?巴打自爆買相機中伏實錄

翌日樓主打電話要求退貨,「點知對方勁惡,然後我直情踩上門話要退,佢哋唔肯退,話可以七折回收,我梗係唔肯,搞到我話要報警先同我解決。」最後樓主簽上同意書,表示不會投訴或更換貨品,並另加 200 港元,才換回新出的 Kiss x9 (800D)。樓主留言補充:「應該全香港得我一個香港人會係呢間野買。」

「燒壞腦」先去尖沙咀買單反?巴打自爆買相機中伏實錄

不少網民看到樓主經歷後,都留言回應:「呢d光管店,轉呃遊客」、「警惕下其他同我一樣咁易信人加耳仔軟嘅人」、「香港人邊會去呢 D 舖買?唔好話香港人,大陸人都唔會去。係劏 D 鬼佬」、「唔怪得呢 d 舖仲有得生存」、「唔玩相機都知尖咀全部黑店啦」等。

Source:lihkg

Page 1 of 12