名校 Secrets 爆料!大學生壓力爆煲 GPA 不過 3 遭痛罵

| Siu Yeung | 21-02-2018 20:25 | |
名校 Secrets 爆料!大學生壓力爆煲 GPA 不過 3 遭痛罵

假於你出身平平,甚至是寒微,會否很羨慕生活條件富足的家庭呢?早前,一位大學生在 facebook 專頁「名校 Secrets」發帖,卻有另一番說法。他表示自己父母皆為專業人士,大學一級榮譽畢業,弟弟讀書亦相當優秀,唯獨自己表現平平。樓主在過去的第一個學期,GPA 成績不過 3 分,便遭父母痛罵,令自己壓力近乎爆煲,更作出自殘行為。

今早在 facebook 專頁「名校 Secrets」,一名自稱是「三大」的大學生發帖,題為「點解我父母係 first hon?」,內文表示:「父母出身寒微,一直靠考第一攞獎學金同贊助讀書讀到大學攞一級榮譽,最後兩個都成功成為專業人士,收入穩定。」而弟弟成績亦算理想,家中唯獨樓主讀書平平,但其父親相信:「只要你有努力有比心機,就一定可以考第一。」然主樓主不能回應到父母的期望。

【網絡熱話】

【流動】

之後他憶述中五時的情況:「有次突然係學校發燒,老師都想趕我返歸休息,但當我打電話問老豆可唔可以返屋企休息個陣。」不料其父認為,他應該上完學才走,之後樓主不適暈倒進院。翌日父親前來探望時,竟然是帶了試卷及電腦,要他完成練習及功課。到最後放榜,樓主表示成績雖然不算太理想,只可以讀水抱科,但仍算是「三大」,但父母只會問:「你溫咗書未」、「睇咗文未」、「reading 有冇 jot notes」、「睇咗幾篇文」、「有冇印出嚟,比我檢查吓」等。

至第一學期出了成績,樓主GPA 成績不過 3 分,他表示:「我好記得個時老豆嘅眼神好似想殺咗我。」其父親對他說:「你知唔知對住你好辛苦啊,我命都要短幾年啊!開學咁多個月從來冇見過你讀書!」而其母則說:「抵你嘅。」

名校 Secrets 爆料!大學生壓力爆煲 GPA 不過 3 遭痛罵

在旁人眼中,不少人都羨慕樓主,但他表示:「其實,作為一個不良品降生係一個咁優秀嘅家庭,我真係每時每刻都覺得人間失格。讀書讀到又失眠又甲狀腺腫脹又脫髮,都只不過係想父母可以同我講一句『辛苦你喇,你做得好好』啫。」之後樓主更出現各種爆煲徵狀:「而家我每晚唔用絞剪插自己手臂插到見血我都訓唔到,就算勉強訓到都會發惡夢,照鏡見到自己會覺得自己好噁心,會控制唔到自己暴食然後嘔晒出嚟。」

網友看到樓主訴苦後,不少人都十分同情,並指責其父母。「你太乖太服從喇!都讀 U 啦,嘗試脫離佢地魔掌啦!你嘅人生應該由你自己掌握。你身體搞壞左佢地唔會可憐你,只會覺得你蠢」、「現況唔能夠滿足晒所有人,第一樣要做嘅係滿足自己,全情投入做你真心鍾意嘅事,無論結果係點,起碼令自己開心咗,先有力面對其他人同事」、「樓主你可以堅持到今日已經好了不起,但根據你所講,你既身體已經多次向你發出警告」等。

Source:名校 Secrets

Page 1 of 13