【網絡熱話】90 後打工仔要求年三十晚早放

| 柔之拔 | 13-02-2018 22:12 | |
【網絡熱話】90 後打工仔要求年三十晚早放

是咁的,網民「Olivier_豬腦」在 LIHKG 討論區發帖,題為「年三十,其實公司唔係老憑比你早走」。他表示:「有個九十後同事今日係咁提年三十早放、又話早放不如成班同事一齊行年宵(同你好熟?)、又話早放可以返去陪呀媽買餸(裙腳仔)!最後仲問我,最早可以幾點走」。

說到重點:「但其實公司唔係一定要放你早走囉,有糧出比你,你應該按時工作,我實唔會比它們(編按:他們)早走,甚至要佢地 ot!!」

文末,「Olivier_豬腦」驚爆「隔離 department 甚至有個 90 後請左三日病假」,怒吼「我祝佢過唔到年」,好冷血啊!










【精選消息】

【精選消息】

「老憑」為何物?

小記有理由相信,「Olivier_豬腦」是 80 後或更年長的人類,然而他的標題「老憑」,以及在文中以「它們」形容 90 後,實在令人咋舌!有網民直言樓主「字都唔識打學人做 office 垃圾樓豬」。

【精選消息】

那麼,90 後打工仔在年三十晚想要早放,是否就反映 90 後太年輕「入世未深」、甚至「唔捱得」之類的定型印象?

撐 90 後早放

有網民支持 90 後提出的年三十晚應該早放,圍剿樓主;表示年三十晚早放是人情味,批評「垃_圾樓主 影_衰香港人 無啲人情味」(文字經過處理)、怒吼「每一日,其實員工唔係老奉同你 OT」、更「祝樓主過唔到年」。

另有利申 90 後的網民回應:「做左成年野 收爐前早放咁都唔得咩 _你老母 利申 90 後」(文字經過處理);「年頭 ot 到年尾 中秋/冬至/聖誕/年 30 加埋早唔到一日工作時間 個個 fd 公司都早收,佢都無心機做野咖啦 好心咪咁_黑薄啦」。

反對早放

也有反對的網民表示「啲九十後成日借啲易提想收爐收爐」。而樓主亦表示,假如年三十晚要早放,「咁果日出一半人工囉」。

小記就認為,會提出在年三十晚早放的 90 後,是敢言,是有態度的一群,簡直就是說出了人類的心聲啊!

 

Source:LIHKG討論區 

Page 1 of 13