劉鳴煒不信家境好等同人生勝利!網民憤怒:夏蟲不可語冰

| Kay | 05-02-2018 13:07 | |
劉鳴煒不信家境好等同人生勝利!網民憤怒:夏蟲不可語冰

不只香港女首富甘比近日弄瓦之喜,讓丈夫大劉鑾雄成為話題人物,連大劉長子、備受港女們傾慕的「Package Lau」劉鳴煒,都成為近日網民熱談的對象,當然這不是因為劉鳴煒再度為人兄長而得到祝福,而是因為最近劉鳴煒接受香港賽馬會刊物《駿步人生》專訪時再爆經典語錄:「不相信家境好等同人生勝利、學業勝利」,對比早前「睇少啲戲、去少啲日本,每月儲三千元作首期」的買樓上車論,更被受世人關注。其實「Package Lau」劉鳴煒的出身無人不知,作為富二代的他雖然常常強調自己不是贏在起跑線,但不少網民卻認為劉鳴煒經常夏蟲不可語冰,「一開局就十三么」贏在起跑線,更有網友憤斥:「由二世祖講『何不食肉糜』教訓窮人,不知所謂」。

【精選消息】

【精選消息】

家庭好壞,是否等同人生勝利呢?雖然「Package Lau」劉鳴煒答案是「否」,不過一眾網民則表示「可是我不認同」,更留言直斥「夏蟲不可語冰」、「由二世祖講『何不食肉糜』教訓窮人,不知所謂」、「佢正正就係家庭好、人生勝利的典型例子」、「一開局就十三么」,教人情何以堪?

雖然有網友覺得劉鳴煒「講啲嘢算無咁難聽」,但奈何「身份令佢講乜都無用」、「由佢把口講出嚟,簡直難聽過粗口」,甚至有人覺得劉鳴煒應該「對腳落返地」再發表偉論,以及行事應更低調、謹慎,「好似新地郭家後生果班咪幾好,知道自己位置,唔會亂出嚟講野,悶聲發財」。另外也有人以同樣置身人生勝利組的 Juno 麥浚龍做比喻:「Juno 夠有家底但而家起碼有人睇得起佢」,原因是 Juno 專心一致做好自己,而作品也是被受肯定。事實上樹大確會招風,這次「Package Lau」劉鳴煒的「不信家境好等同人生勝利」論,在不少人眼中似乎是完美地製造矛盾,不知道劉鳴煒可以時光倒流的話,會否想重新演繹以上經典語錄呢?

精選網民意見:

「咁多有錢人來講,佢講啲嘢算無咁難聽,但可惜身份令佢講乜都無用」

「由佢把口講出黎真係好有說服力」

「嘥 X 氣,夏蟲不可語冰」

「不信家境好等同人生勝利,佢正正就係典型例子,X」

「一開局就十三么」

「簡直難聽過粗口」

「你對腳落返地先啦」

「叫佢放棄老竇老母所有財產兼脫離關係先講嘢」

「由二世祖講『何不食肉糜』教訓窮人,不知所謂」

「Juno 夠有家底但而家起碼有人睇得起佢」

劉鳴煒不信家境好等同人生勝利!網民憤怒:夏蟲不可語冰
「Package Lau」接受專訪訪問提到「不信家境好等同人生勝利」,不知大家點睇呢?

劉鳴煒不信家境好等同人生勝利!網民憤怒:夏蟲不可語冰
有網民直言劉鳴煒正是「家境好等同人生勝利」的典型例子,覺得他無資格講出這番話。

Source: hkgolden《駿步人生》

相關文章

Page 1 of 11