考牌失敗發爛渣?佔領馬路大叫「我肥佬都唔畀你哋及格」

| Siu Yeung | 25-01-2018 21:51 | |
考牌失敗發爛渣?佔領馬路大叫「我肥佬都唔畀你哋及格」

正所謂勝敗乃兵家常事,考車牌肥佬不時都會聽聞。不過一位女士似乎完全不能接受考牌失敗,更被網友拍下情緒失控的情況。今日下午 4 時許,一名年約 30 多歲的女子,考完中型貨車路試後,返回駕駛學院,得知不及格後情緒激動,更衝出馬路截停其他正考牌的車輛,揚言:「我肥佬都唔畀你哋及格!」

【動漫電影】

【科技】

稍早前在 facebook「小心駕駛(討論別人駕駛態度)」群組,有網民貼出相片,表示:「這位女士在沙田考中貨,泊位肥佬落車即大聲小考官母親!之後返行政樓對開見第 2 部考牌車返就衝埋去車前攔住並大嗌:我肥佬都唔比你地合格!再之後再截停第 3 部車就 (舌累) 係地!再之後行出街去到源順圍截停第 4 架考牌車,最後由學院報警捉拿歸案!!!」

由於該名考牌不及格的事主曾揚言「要死」,警員接報到場,將案件列作企圖自殺案,並召救護車將女事主送往醫院檢查。此帖一出後,惹來網民大量回應,包括:「佢肥佬,對七百幾萬人嚟講係好事」、「求神拜佛佢永遠都考唔到」、「牌官肥得佢啱」、「佔領駕院正式啟動?」、「考牌應該包括人格」、「我睇住佢響源順圍截停第 4 架,警察一捉佢就扮暈」等。

Source:小心駕駛(討論別人駕駛態度)

Page 1 of 14