網民鬥窮 post 可以窮成點!全家剩返$5

| Kay | 18-01-2018 12:31 | |
網民鬥窮 post 可以窮成點!全家剩返$5

香港貧富懸珠日益嚴重已是等閒事,富者愈富,貧者愈貧,而貧窮的程度更是出乎意料之外。以前大家可能以為一家 N 口住公屋就等於窮,不過見到高登仔開「試過最窮時,窮成點?」post 講鬥窮,你就知道當中的貧窮故事,真是低處未算低。

【精選消息】

【精選消息】

當然,此 post 不乏「窮到食 X」一類的假膠 comment,但真正窮的例子也不計其數,作為經典例子的「食二手飯」、「銀行户口唔夠 100 蚊無得撳錢」、「搵勻全屋散紙」、「按八達通攞按金」等,當然也包括在內,但看完「生意失敗,要填數,銀行得番 5 皮嘢,但係要下個月擺酒、四個月後 BB 出世,面數要使幾十萬」、「阿爸爛賭,無錢交租水電費,做租霸,畀業主 CUT 水電,全家只有 5 蚊。」一類的回覆,就會發現好多人身在福中不知福,以為自己好窮但根本未步入谷底。

因此,這個 post 也不乏「未夠窮」的例子,樓主留言的「英國讀大學時,自己煮晚餐,唯一塊雞排跌落地用熱水沖一沖照食」,就已有網民反駁「呢啲叫論盡唔係窮」;另一位網民提到的「中一個時儲錢買月費點數卡 一罐好似 2.5 嘅汽水做中午 日日儲 30 定 40 蚊」,就被質疑為「呢啲叫窮?你叫用啲錢去做第二啲嘢姐」。其實怎樣才是貧窮呢?各人的定義都不盡相同的,自己聽過一個朋友對貧窮的定義是「銀包無 100 蚊就係窮」,不知大家對貧窮又有看何法呢?

其他網民留言如下:

真·窮例子

「生意失敗,要填數,銀行得番 5 皮嘢,但係要下個月擺酒、四個月後 BB 出世,面數要使幾十萬」

「阿爸爛賭,無錢交租水電費,做租霸,畀業主 CUT 水電,全家只有 5 蚊。」

「番工 lunch 唔食,面包都唔捨得買。銀行户口得 8 蚊」

「屋企 sofa 底、床下底、抽屜、櫃隙、衣櫃逐件衫逐件衫摷 地毯式咁搵啲散紙...最後湊夠 4 個幾買一包公仔麵返屋企煮嚟食,全日淨係食呢一餐」

「窮到試過要八達通攞出黎拎按金搭車搭番 1 個星期等出糧,每日朝早係屋企煮兩個福面填飽,捱到夜晚 7 點回家食飯」

「一包通心粉,8 塊火腿,一星期。」

以為好窮但其實唔係窮例子

「英國讀大學時,自己煮晚餐,唯一塊雞排跌落地用熱水沖一沖照食」

「中一個時儲錢買月費點數卡 一罐好似 2.5 嘅汽水做中午 日日儲 30 定 40 蚊」

「細個屋企人番大陸兩三日,留左錢畀我食飯,但我整唔見咗,結果嗰兩日靠瞓覺維生」

「銀行得返 $80,仲要未交舖租;銀包得返 $20,八達通冇晒錢,仲要搭車出旺角開舖,要喺老竇個散紙兜拎散紙先夠」

「用信用卡㩒現金出黎用」

網民鬥窮 post 可以窮成點!全家剩返$5
「銀行户口唔夠 100 蚊無得撳錢」、「搵勻全屋散紙」、「按八達通攞按金」等經典真.窮例子,當然也有人提到。

網民鬥窮 post 可以窮成點!全家剩返$5
此 post 不乏「以為好窮但其實唔係窮」的例子,身在福中不知福。

網民鬥窮 post 可以窮成點!全家剩返$5
也有網民分享勵志故事,因為試過貧窮,所以更能將錢使得其所,甚至改變自己一生。

Source: hkgolden

Page 1 of 14