HKTVmall 送貨肌肉男 3 句激嬲客人老公!講咗乜嘢咁「滋擾」?

| Siu Yeung | 29-12-2017 18:17 | |
HKTVmall 送貨肌肉男 3 句激嬲客人老公!講咗乜嘢咁「滋擾」?

香港作為「投訴之都」,投訴個案沒有最奇,只有更奇。繼昨日的 now 成人台節目被投訴色情後,今日在「巴打絲打 Facebook Club」,又爆出另一奇案。有自稱在 HKTVmall 任職送貨員的網民表示,由於客人周太不在家,電話又無法聯絡,唯有用 WhatsApp 留下訊息,表示會將貨品帶回公司。不料竟然遭客人丈夫周生投訴,指送貨男滋擾他的太太,又指他頭像健身肌肉相,對他的家人造成困擾。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

今日近中午時份,一位自稱在 HKTV 任職送貨員的網民發帖,表示:「我同呢個客淨係 send左呢 3 句野,佢老公亞周生走去公司投訴我,話我滋擾佢老婆,又話我whatsapp 頭像係我健身肌肉相,對佢家人造成困擾。」那麼,Whatsapp 內容又是什麼呢?該 3 句內容,分別是「hktv 已送貨,真係唔該晒」、「hktv 送貨,請問屋企有人收貨嗎?」、「因你屋企無人,妳電話唔通,所以我無放門口,我已帶返公司了,thx」。按 Whatsapp 內容看,事情似乎是發生在 11 月 9 日。至於為何至今日才發帖,樓主沒有進一步解釋。

HKTVmall 送貨肌肉男 3 句激嬲客人老公!講咗乜嘢咁「滋擾」?
此相來自樓主的 Facebook。

以正常情況看,實在看不出 Whatsapp 內容如何做成滋擾,用什麼頭像相,按理說也是個人自由。不過由於涉及「送貨員」、「人妻」等字眼,惹來不少網民無窮遐想,不少網民都抱食花生心態,留言包括:「帽事既」、「我諗周生應該係睇 AV 太多,真係會以為送貨員會搞人妻」、「好想知呀周太係咩樣」、「 唔通周太有前科,所以周生咁緊張?」等,也有網民懷疑另有內情,原因主要是樓主入了周太電話號碼,亦有人懷疑樓主刪了部份訊息。當然也有不少網民表示同情:「香港愈來愈多痴線」、「對手有精神病無計,認真便輸了」、「重點睇你公司點睇法」、「我都係做送貨。香港人十個九個唔聽電話」、「我信真係有客咁無謂,香港客最_街」等。

Source:巴打絲打 Facebook Club

Page 1 of 13